Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Kisah salam raya

saje abadikan kenangan bersalam-salaman kami sefamily...
memula aktiviti salam2 dgn papa...
salam dgn papa wajib oooo...
angpau besar....

harus adik imran stat dulu...
then kakak n baru abg...


lepas tu mama pulak...
tp papa ngelat thn ni xbg angpau kat mama....
ada ke duit elaun bulanan dia transfer tulis duit raya???
hangin je.....sabar jelah
byk salah aku kat hubby....
tp dia tahan je dgn aku...
dia pun byk gak buat salah aku....suka buat aku marah n nangis...
mulut jahat..hati dalam..ada baik sikit...haha
selamba kutuk...kiki..
kira kosong2 la ye hubby Don...
sayang awak ketat2....



then sesi salam2 mama dgn anak2 lak...
ni kakak....suka buat mama marah....
bukan apa..kakak ni suka berimeginasi..
buat kerja slow melow...
stress mama tunggu dia siap...kalau time mkn..
ko kasi dia ayam or ikan...dia gigit ikan or ayam tu sampai licin tulang dia...
org lain dah abis mkn...dia terkial2 lg makan..
harap kakak byk berubah lepas ni...
belajar rajin2... mama nak semua A je..
xdpt 100 or 90% pun xpe...asal 80% ke atas...mama tetap bangga.....
sayang kakak


then abg
abg irfan lak.....mulut cakap manis...
sesuai la dgn tahi lalat dia kat atas mulut tu...
tp suruh buat keje...ya Allah...
malas satu..berkira satu...
pandai tp tulah...malas.....
kat sekolah suka kacau kakak kat kelas...
mama dpt report dr cikgu n ustazah sek. agama....
irfan suka dtg kelas kakak panggil kakak n paksa kakak buat mcm2..sampai stress kakak dia...
malam je tido awal...xleh bukak mata...
harap irfan pun kena berubah n jadi lebih rajin n tlg mama n kakak
tp kalau kita ckp..dia sgt mendengar kata....
syg abg ketat2 jugak...
1 lg..jgn suka kacau adik imran..ok..


then adik imran..
utk adik...mama sayang adik....budak paling encem n putih melepak
alhamdulillah Allah makbulkan doa mama nak anak putih melepak cam papa dia
sgt byk akal...rajin tp kena selalu puji n pujuk....
kadang2 xmau dgr cakap....
caranyer..ko pegang rotan...bgn terus dia...haha...
kesayangan papa n cikgu2 taska....
semoga adik jadi insan yg cerdik dan pandai juga sentiasa mendengar kata....
amin..

sayang anak2 mama...
duit raya ni memasing nak jam baru....
ok....nnt tgk online..
daaa...

2 comments:

YieN said...

Cantiknya warna ni .. Btw, selamat hari raya :)

syawalsimpsons said...

selamat hari raya kak...sweet je tgk akak ngan syafiqah tu..swet je salam2

Related Posts with Thumbnails