Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tgk wayang dihari raya

haha...korang sempat x tgk wayang??
kalau xsempat maksudnyer korang mmg bercuti sungguh2 n raya pun bersungguh2...
keluarga aku gak relex je...
nak ckp kami ni xberiya beraya pun xjugak...
kalau ikutkan..semua tempat nak gi..
semua rmh sedara nak terjah....
tp...bila tgk masa kami sekeluarga nak spend masa bersama2 sgtlah terhad...
jadi...masa suami ada nilah kami buat aktiviti family sendiri
program tgk wayang ni pun sebenarnya ms hari ahad raya ke5
kalau ikutkan best ikut adik2 aku beraya rmh pakcik makcik aku kat lembah keramat
tp sebab esoknyer hubby nak balik ke miri semula
so..kami mmg buat aktiviti sama2 la...

lg pun dah lama xtgk wayng sama2 dgn papa...
Jadi...pg2 buta hubby dah bl tiket online...
Time nak booking mcm2 cadangan ada...
Kejap nak tgk ice age la..kejap finding dory la...
Sekali gi tgk tarzan...haha

Sebelum ke alamanda....
Kami singgah ke tanah perkuburan upm utk lawat arwah batrisyia
Alhamdulillah seronok rasa dpt lawat kubur arwah.....tenang hati bila dpt bc yasin betul2 dia pusara anakanda....



Suruh irfan n imran bersihkan sikit kubur arwah....
Then br kami ke alamanda

Movie jam 11.20 xsalah
Jam 10 am dah terpacak kat alamanda
So..kita snap2 gambar dulu
Nak jln kedai byk br nak bukak...



Ok...sementara movie lom stat kita selfie sikit


,

Blk tu...dah jam 1 lebih...
Lapor ko...
Aku belanja semua mkn noodle je...
Mmg tempat fav kami anak beranak
Aku bknpe...budak2 sgt suka makan meesup
Kalau imran..bl seamangkuk beso pun dia bolwh mkn habis
Berbaloi la mkn...
Tgk tgk dia mkn...
Siap hirup sup kat mangkuk..adeh....
Itulah aktiviti kamisblm papa gerak blk ke miri semula...
Now dah msk minggu ke 2 xjumpa papa...
Nnt rajin aku corat coret lg aktiviti ye..da

No comments:

Related Posts with Thumbnails