Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

makan-makan sempena bday mak dan fadlyshah

bismillah

lama betul x mkn2 dgn family sentul
susah betul nak berkumoul adik beradik skrg ni
aku ok je..tp nak dok pakat gi mkn
nak cari tempat buakan susah
tp byk sgt nak bangkang....
tp alhamdulillah.... dpt jugak kumpul
dari byk2 tempat cadang...
alih2 ke pizza hut sentul je
xpe...yg penting dpt raikan mak dan ali
emak..kesayangan ku
xlupa juga adik bongsu ku sorang ni
xpernah lokek...xpernah tolak kalau mintak tlg...

along n manja taja kek SR utk ali n mak


eh ada nama Aali Merza kat situ,..
tu utk anak adik aku nuyun yg baje lahir 30 Oktober lepas




with my family

sementara tunggu adik2 lain yg belum dtg

agak2 semua dah dtg n makanan lom sampai..
moh le kita potong kek dulu

aira anak manja yg nyanyi
berday utk nenek..tp nyanyi hepi bday atuk??
haha..budak2 kan...


dari kiri depan sekali fadlisyah, nuyun, marwan (suami nuyun) yg berbungkus tu aali merza)
then along
dari kanan depan sekali aufa (anak manja), manja, aku, laki aku irwan dan imran




eh..angle lain lak..leh nampak semua..
mak, syafiqah, along, marwan n nuyun, abah, aira, aufa, manja, aku, irfan, wan n imran

kami adik beradik dgn mak



dah abis mkn dah masa ni...
manja n mak n aufa

iti dan mak

dan last skali kami 5 beradik perempuan n fadlisyah
sayang mak n alisyah


No comments:

Related Posts with Thumbnails