Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

happy 37 bday my husband

selamat ulangtahun kelahiran ke 37 utk en suami..
walaupun awk selalu buat saya marah..
selalu perkecilkan saya..
selalu sakitkan hati saya...
tp sy tetap sayang awak...
awk tetap sumber inspirasi saya dan anak2..
pelindung dan banker kami sekeluarga..ahaks....



aku tau dia bc ni mesti marah...haha

ms tunggu makanan sampai..
so..sempena bday en suami ke 37 thn...
aku belanja dia mkn kat tony roma sunway pyramid



belum apa2 dia buat aku marah...
sekali dia order siap dgn starter sampai ke dessert...
saje je nak kenakan aku...
tp xpela...xselalu..
layankan...



stat dgn starter...


tembam betul aku...stress tgk gambar ni//haha



kids menu dtg dulu
abg mmg suka fish n chips n kakak suka pizza

paa order lamb rib

aku as usual steak...mesti daging tu masak penuh..

abis mkn free ais krim utk anak2


last sekali saje je aku suruh staf tony roma nyanyikan lagu bday kat dia
aku tau dia xsuka..tp biarkan...haha


staf tony roma hantar dessert ais krim sambil nyanyi lagu bday


terkejut papa


we love papa


happy bday papa
xde hadiah bday ye thn ni....win win!!!


Related Posts with Thumbnails