Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

whatsupp video calling best!!!

ok..aku baru tau whatsupps boleh buat videocalling
tu pun akak aku bgtau
adik lelaki kesayangan aku dah gi keje kat singapore
anak bongsu kesayangan mak lak tu
dah mak asyik ckp rindu kat fadlisyah
now..sejak ada whatsupp video calling...
mak xdela rindu sgt
nak tgk muka fadlisyah pun senang.,,,
yg penting....free call kan
cuma guna data jelah
kalau kat rmh pakai unifi or kat opis ada wifi
selamat data kita kan...

whatsupp videocalling ni diaorg lucnh ms 14 November lepas
dah 2 bln baru aku tau ko
sesapa xupdate whatsupp mmg xleh nak guna videocalling
so....updatedulu ok...


apelagi
aplikasi ni harus aku pakai jugak
mcm aku dlm proses nak PJJ dgnhubby balik ni
seronok la budak2 tiap2 hari dpt borak dgn papa tgk muka
sebelum tido pun boleh layan borak dgn papa dulu
aku pakai pakai skype ni aku xbape suka
kalau pakai iphone best la boleh facetime kan
dulu ms pakai hp nokia..senang je nak buat videocall
tp sejak hubby pakai i phone aku pakai samsung..
xleh nak videocall
dah 2-3 thn ni kalau hubby dok jauh mmg harap dgr suara jelah



skrg ni nak borak dgn mak, adik beradik n kwn2
whatsupp video je weh!!
puas!!!dahh



No comments:

Related Posts with Thumbnails