Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

welcome home Iman Irfan

Selepas aku kehilangan Batrisyia.... setiap hari aku gi lawat Irfan kat NICU.... n kali ni aku merayu nak dukung Irfan... ms tu dah hari ke 14... n 1st time aku dpt b/feed sendiri Irfan dr breastku direct.... w/pun mulut Irfan kecik sgt ms tu... tp dia bole hisap.... n rezeki ku baik hr tu, aku ditawarkan menginap di NICU bersama Irfan utk ajar dia b/feed n nak bg berat dia naik sekurang2nye 1.8kg.... ms ni berat irfan 1.72kg je.... 6 hr aku dok spital balik n hr ke 20 aku dibenarkan bw blk Irfan ke rmh dgn berat dia naik 1.79kg je....



Akhirnya..... pd 20hb Mei.... Irfan pulang ke rmh..... welcome home Muhammad Iman Irfan.... ni pic Irfan slps 3 hr dok kat rmh... n aku kena gi klinik utk timbang Irfan 2 x seminggu utk tgk perkembgn dia...







No comments:

Related Posts with Thumbnails