Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Anniversary pressie....

Sbenarnye cite ni dah nak lapok dah... Anniversary wedding aku yg ke 4 thn adalah 28 Mei 2009 hari tu... tp ms tu aku dlm pantang.... so aku xsempat nak buat entry ni.....

Lgpun hadiah baru dpt gi beli hujung bln Jun ari tu lepas aku genap 44hr pantang.... Celebrate aritu pun kat rmh je.... still dlm pantang tp dah mkn Kenny Rogers... hubby beli tapau mkn kat umah...

So.... inilah hadiah anniversary kami thn ni.... brg sempoi2 je... sekadar mengingati hari bersejarah kami.... layanzzzzz



Hubby dpt seluar Levi's 2 helai.... aku dpt Cincin emas sebentuk (tiap2 thn, anniversary dpt brg kemas)..Syafiqah pun x ketinggalan dapat pressie gak.... ini dia.... Casio Kids Sport Watch...




2 comments:

mama auni firdina said...

huhuuh seronotnyer dpt hadiah anniversary..

sya thn ni xdpt present (termasuk birthday present)..sbbnyer hubby kate,duet byk nk kuar for umh baru..huhuuh kene le terima dgn penuh keredhaan..hehhehe

anyway,nice ring..

Iela Fazielah said...

tq mama auni... actually.... mgkin ila pun nak jd mcm mama auni gak, thn dpn rmh kami pun nak siap.... 4sure xdpt prssie gak sbb duit habis kat rmh...

Related Posts with Thumbnails