Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Hazura's wedding day....

Hujung minggu lepas 26/7/2009, aku balik sentul.... kwn sekolah a.k.a jiran kat rmh mak aku kawin.... alhamdulillah... akhirnya Hazurianiza kawen jgk... w/pun aku xbape rapat dgn dia.... tp dia still jiran aku n aku penah dok serumah dgn dia ms bujang2 dulu... so aku tetap hadir ke majlis nikah dia n wedding dia... ni antara pic sepanjang wedding dia n pic aku n anak2 ku jgk.....

to hazurianiza.... HAPPY WEDDING DAY.... semoga cepat dpt zuriat...


Ni pic masa Zura nikah di Surau kawasan rmh aku di Taman Sentul Utama




Ni pulak ms majlis perkahwinan di Pusat Komuniti Tmn Sentul Utama

Pada aku, ape yg seronok ms gi kenduri kawin kwn2 ni bukannye ape.... yg penting dpt jumpa balik kwn2 ms sekolah dulu..... borak2 n tgk kwn2 semua dtg bwk partner n anak masing2.... seronok sgt. Betul x?? Aku jmpa gak kwn2 smlm... tp lupalak nak tgkap gmbar... camera mmg pegang kat tgn.... emm ok lar.... hari tu mmg penat pd aku sbb dok kendong Irfan kehulu hilir n dok borak ngan kwn2...




Ni plak aksi anak beranak dok melepak kat dlm dewan depan pelamin sementara pengantin lom bersanding.....





1 comment:

miela77 said...

Salam...makacih krn sudi ziarah blog ku n folo daku...nice to know u..

btw boleh vote daku di http://sereniety.blogspot.com/2009/07/vote-now-breastfeeding-photo-contest.html klik no. BPC 024

nanti daku ziarah lagi...huhuhu

Related Posts with Thumbnails