Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

hepi wedding day En Mustakim a.k.a Qutub!

Hari minggu lepas, pepagi aku dah ke Kelana Jaya menghadiri kwb baik hubby ms sekolah dulu... En Mustakim.... tp nama gelaran dia Qutub.... entah papelah bebudak lelaki kan?? nama macam2 gelaran... wat eva!!

kami hadir majlis akad nikah Qutub je.... majlis akad berjalan dgn lancar mula jam 10.30 pg.... ingat mmg nak tunggu sampai dia mkn beradap sbb xde majlis sanding2... majlis pun buat kat dlm masjid Kelana Jaya... tp xleh sbb member ofis aku kawin kan anak dan kwn ofis kawin kat UPM dan seri kembgn....jdnyer xleh la nak tunggu lama.... kena blk serdang semula... tu pun tiba serdang kul 1tgh... ngam2 je...

jadinyer.. kepada En Qutub.... Ila & Momok sekeluarga mengucapkan Selmat Pengantin Baru dan semoga kekal hingga ke akhir hayat dan bahagia selamanye.......


gambar2 sekitar majlis pernikahan Qutub & isterinyer

tak ketinggalan gambar ku & syafiqah yg serba biru.....

2 comments:

nza said...

slamat pengantin baru tuk Qutub n isteri...unik la gelaran tukn....

wah, mama n fiqah sedondong...cute sungguh!!!

Iela Fazielah said...

aah... unit gelaran dia... suami ila gelaran dia "momok".... kelakar kan

Related Posts with Thumbnails