Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

malaysia... aku pulang

Alhamdulillah...
hampir genap 12 hari meninggalkan malaysia..
7hari pertama xterasa sbb bila di mekah...
aktiviti terasa penuh je....
seboleh nyer nak menghabiskan ms di masjid dan buat tawaf sunat sebanyak mungkin....
tp hr terakhir di mekah...bila Allah nak uji...
walaupun dah mkn ubat...
tp bila cik P nak turun...
dia turun jugak..
excited di madinah xterasa...
sbb xdpt bersolat di masjid quba dan nabawi utk 2 hari pertama...
tp Allah beri juga kesempatan sekejap merasa bersolat di masjid nabawi dan di raudhah.... Di hari terakhir

Now... sedang menunggu flight nak blk ke kl
rindu serindu2nya dgn mekah...
tp kehidupan wajib diteruskan...
bila dah dok kat departure hall dlm airport jeddah ni...
terus hati teringat2 anak di rmh...
xsabar nak jejak kaki blk ke malaysia n blk rmh...
rindu anak2...rindu rmh.... rindu keje...
malaysia..aku pulang...
2jam lg nak tunggu flght 11.10 mlm waktu jeddah
dijangka sampai malaysia jam 1tghari 20hb april...

Semoga perjalanan pulang kami selamat...
amin....

Gamabr last pg td berjln di masjid nabawi utk kali terakhir...


juga mengucap salam pd rasullullah sebelum pulang atau ziarah wida


Dan bergambar dgn burung merpati


Xlupa dgn geng jemaah umrah kami group andalusia sv 09 april dibwh pimpinan ustaz abd rahim...daaa

3 comments:

- dieyana - said...

Alhamdulillah, tenang saja di sana ya..

syawalsimpsons said...

alhamdulillah nampak akak tenang kat sana kan...mesti pengalaman susah nk lupa tu

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam iela,
nampak uols bersinar2 :)
alhamdulillah

Related Posts with Thumbnails