Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kasih ayah kepada anak

Mmg xdapat diraguikan...
ayah...kalau anak nak apa je...
harga rm100 pun dia blkan...
cer mak dia yg mintak...
bersoal jwb ko...

Tp inilah hakikat...
aku tgk...laki aku ni dgn anak2 dia mmg kalah...
lebih2 anak2 lelaki dia...
syfqah ni dia kureng sikit...
asyik mkn hati je minah tu...

Arini....kerana kasihkan si irfan yg setiap hari sebut nak mkn dorian...
blk dr alamanda td dia singgah gerai durian tp jln blkan durian...
msk kete bwk sebijik dorian...
ha...amik kau..sebijik durian berat 1.5kg berharga rm40...
kenyang aku dengor...
punyerlah suka si irfan...
aku pun tumpang suka sbb aku ngan irfan je hantu durian kat rmh...



Kalau gi mall...
anak jantan dia merayu2 nak bl menan
dijamin dpt...

 Ni ms gi jusco aritu...
katanyer anak guling2 nangis nak patung avangers...dia blkan
bertuah imran


 Ni...hadiah buat si abg irfan
nak menan transformer
jeles mama nak oi...

Kesimpulan....mmg ayah sangat mengasihani anak2 dari mama mereka...
haha

Mood: ai is jeles...k bye..

3 comments:

Nad MamaZN said...

papazakwan jgn harap la.. mintak la cemana pun mmg kena ceramah jawabnya haha..!terbalik ngan husband kak ilah.. kat umah ni, maknya plak yg cair, slalu depa mintak kat mama je..

Iela Fazielah said...

Nad...mama ilah ni pokai....tgk jelah...haha....ada sen lebih tu leh la blnja....tp mmg kita mak2 ni xleh tgk anak mintak itu ini...cuba tunaikan...xdpt memahal...murah pun cukup

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam iela,
betoi3
tapi part nak beli menan2 tu la kan3
ibu jugak yang think twice yer dop he3 :P

Related Posts with Thumbnails