Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

makan2 sempena anniversary & bday abah

khamis lepas
28 mei...
spontaneous decision....
every year mmg dah set..
bday abah akan jatih pada hari ulangthn perkahwinan aku
so...
sj je tag gmbar mkn2 thn lepas
eh boleh pulak ramai2 setuju...
lg puna adik aku manja ada kat rmh mak...
masih lom abis cuti bersalin...
lepak rmh mak la...

cadang2.... wassup2...
ok...setuju mkn2 mcm thn lepas kat sentul...
suka betul adik beradik aku mkn kat al -azmi garden ni
rasa sama je...
menu pun sama...
tp dah dorang nak situ je...
ikutkan jelah...
so...ptg khamis tu...
jam 6.30 ptg dr serdang pecut blk sentul....

xleh thn....gatal tgk jln tun razak kunun clear..
sekali msk....jem ko...
terus potong jln2 lalu jln pudu...msuk puduraya...
kotaraya...lalu depan centrel market...
lalu depan dayabumi, n stesen ketapi then cross jln kuching..terus smapai depan pwtc...
dah nampak simpang jln sentul...
gatal lak lalu straight... ikut jln genting klang...jem lg...
adeh....mmg cari pasal betul...
aku la yg drive tu....
laki aku ada dia kesah....??sejam lebih br smapai sentul...
the kelakar part..kata syfqah...
"mama....mcm jln dlm mainan saidina kakak je..."
tergelak aku...terus aku ckp..betul la tu...
selalu kakak main saidina beli n buat hotel n rmh kat jln tu kan...
ni kakak smapai sediri kat jln dlm saidina tu
sib baik xlalu jln chowkit, jln ipoh bagai....haha....

ngam2 smapai....
solat n terus mintak hntr mkn...
adik dah siap booking tempat ptg tu
amik menu set je... utk 12 org xsalah

antara mknn diorder..
ada lg ikan siakap stim, n lain2...
pertu dah berkeroncong ko

snap gmabar ramai2..
then terus mkn la..
bc doa dulu
                                                                        '.
kali ni along lak xde...
xsangka lak dia xdpt dtg... sibuk benau dia
adik aku ajil mcm biasa...mcm biskut chipsmore...
sukati dia nak dtg or x...

iti, manja n syfqah..
dgn baby br manja..aufa...
siti insyaallah..bln 9 ni dpt la anak ke2..


kakak syfqah melayan adik sepupu dia...
suka...
auni n aira..... dedua sebaya 2thn lebih...
imran dah 3 thn....

owh ye..... ni aksi laki ku n ank jantan dia
imran tido ms smapai...
org abis mkn br dia bgn...
so...orderkan kentang goreng n kopok utk dia..
hubby keje dia tgk h/p je.... 

seronok berkumpul ramai2...
alisyah..nuyun .... siti dan aufa...
tido la keje si dobot ni...
umur br 2 bln...tp berat dah 7kg ko...
keje dia tido, minum susu n tido...

sblm blk..bergamabr ramai2...
next time kumpul lg ye...
tp tukar tempat lak la...jemu la mkn kat sini walaupun sedap n xmahal...
daaa



2 comments:

mama tisya said...

lapar plak tgk menu makanan tu

syawalsimpsons said...

adoi lapaq la kakak....sedap tu, makan besar ni

Related Posts with Thumbnails