Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

makan2 hari raya bersama family...

Assalammualaikum...
selamat hari raya ke 18 harini...
ish...kejap je dah separuh bulan raya.....
puasa ganti baru done 3hari dah tersontot sbb cik P dtg.
harini br stat puasa balik...
diharap dpt abiskan cepat2....

thn ni mcm xbuat openhouse...
disebbkan gaji awal n elaun xmasuk....
haha...so....program openhouse mmg xbuatla..
tp kalau ada sesape nak dtg beraya...
bgtau je..insyaallah....aku masak spesel punyer...
xde msalah...

jadi..tajuk n3 kali ni...makan2 bersama family utk raya...
eceli...mak n adik2 la..tetiba nak dtg...
selalu kita je gi beraya ke rmh org...
kisah ni last 2 week...haha
aku xdann nak citer...
jadi.... menu spesel yg ringkas...MEE KARI

mee kari ni mmg menu fav laki aku...sgt2 dia suka
agak2 nak ambil hati dia kalau tgk xde mood
cer masak mee kari...
berselera dia mkn....
tp dlm kuah tu dia punyer bahan mesti meriah....
mesti letak udang, kerang, ayam, fishball, fish cake..
kalau kurang...mkn jugak la,,,tp byk lak complaint/...
haha.....
paling dia suka..fish cake tu hiris nipis2 n goreng..
tabur atas meekari tu.....wallah!

nak konsgi resepi ke???
ele....tgk kat google byk...haha
tp boleh la....
resepi turun termurun dr mak aku ke aku...
ni lah resepi aku buat berniaga ms sekolah smapai belajar ke U dulu
aku kan org susah... duit PTPTN ciput je buat blnaja
nak blanja lebih n nak bl bj semua kena la cari pendapatan tambahan...
so berniaga laksa n mee kari ni....


menu meriah kami.....
nnt resepi aku cr masa taip 1 n3 resepi meekari marbeles ni ye...


with adik2


mak n adik2

n xlupa....
pg ahad tu b4 mak n adik2 dtg kami beraya ke rmh jiran...
br nak pakai bj raya ke3 kami...
kaler purple ko...my fav kaler ever... blue n purple...haha...
daaa


4 comments:

- dieyana - said...

Nampak sedap mi kari tuuu

sumysya said...

spesel tu mee kari klu sampai leh niaga,,jgn lupa bg resepi...hihi

Iela Fazielah said...

dieyana: mmg sedap tau dieyana....kata nak mai....leh ila masakkan....

Iela Fazielah said...

sumysya: insyaallah...nnt ila share resepi....

Related Posts with Thumbnails