Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

My masdora: new charms

Owh...otak mmg xleh focus..
Bukak fb je kuar status group pandora emas 916...
asyik la disajikan dengan gambar charm2 yg cantik2 belaka...

aduhai...xtahan u...
emas ni..bila kita dah terkena badi..
xleh nak hindar...
tp xpe..bl pun pelaburan kan....
last week jln2 ke alamanda...
tgk habib tgh buat promosi sempena hari malaysia
turun harga serendah RM175 segram
tp ms tu aku xpakai gelang masdora aku....
nak bl la kunun beads rmh dan stroller..
tp xberani amik takut xmuar bangle...

tp smlm....kuar berjalan lg...
ke ioimall pulak...
termasuk ke kedai tomei ni...
tergodek2....
terjatuh hati..
terbeli gak 2 bijik ni...
tp aku trade in charm crown aku sbb aritu terpatah
terganas sgt pakai...
dah pun pateri balik..tp hati xde mood kat dia...
so... dah dpt pengganti semula...


sebijik kereta labu cinderella dan sebijik cluth tgn...
nak amik handbag mcm kat habib mahal...
sebijik cecah 4g..hihi
yg ketupat tu loket sebenarnyer..
mood nak raya hajikan...
haha

dok acu2 dulu b4 beli..
stroller tu pun lawa gak...
tp kemudian la...hhi


lepas susun balik..
inilah rupa sekarang...
utk new beginner yg br sebulan berkecimpung dgn masdora..


eh ada gelang baru kat situ...haha
sambar sekali...
saje je.... chomel je gelang tu..3g je...


eh.....
tetiba kuar gmbar si anak bujang ni
nak bergmaabr sgt dgn ninjago lego....

daaa


No comments:

Related Posts with Thumbnails