Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

selamat bertarung adikku siti

owh ho...
harini due bersalin adik aku no.4 ..
eceli dia dah terlebih hari dah pun...
so... harini dia kena warded kat Hospital Ampang..
kata doctor kena induce sbb dia masih xde tanda2 nak bersalin..
nasib la ko siti oi...
akak xpernah merasa lagi kena induce...
selambat2 imran dulu smapai over due 8 hari,
tp hari due tu sakit dtg sendiri n terus bersalin...
ms syfqah mmg ngam2 hari due date sebenar dpt rasa sakit n terus bersalin
cuma irfan dan kembar dia lg spesel...xsakit terus kena toreh je perut ni..haha

org kata pengalaman bersalin anak pertama ni memacam..
ada tu dah diinduce bagai..tunggu berjam2..ada tu sampai sehari suntuk xbersalin gak..
last2 kena c-zer...aduhai..mmg azab la..

aku doakan semuanyer selamat...
dpt lahirkan anak dgn mudah, tanpa sebarang komplikasi dan anak sihat, mak pun sihat...

siti yg tgh2 pakai bj biru tu...


2 comments:

Farah Izza Shafik said...

yeay yeay dpt anak sedara baru!

mummy_ayu said...

semoga semuanya selamat....amin!!

Related Posts with Thumbnails