Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

si dia dah balik & ole2 dari labuan...

weeee.... sambil taip blog, muka senyum je....
harus weh....
peneman yg dirindui dah pulang....

eceli kunun ada hati nak gi jemput dia mlm smlm kat klia.,,,
 siap tgk google map bagai..
 tp sebenarnyer masih xberani...so tunggu jelah hubby kat rmh...
 dok kat luar rmh ni..kejap2 wassup tanya kat mana...
 dok nunggu dgn imran dan irfan...kakak dah tido...
 jam 9.45mlm camtu br dia smpai

cuma xleh tahan tgk imran la...
 boleh papa dia dukung dia buat xtau je, pandang pun x...
 mcm org merajuk pun ada...

hmpir 10 minit la papa dok tegur
  last2 baru respond....agaknyer dia cyba dok ingat sape la ni dok dukung aku?
 tula.. dok tinggal anak lelama...
 anak pun xcam bapaknyer dahhh...


ok... part paling teruja adalah ole2 yg dibawa..
 aku mmg kirim coklat...
vochell xde, tp almond gold ada...sukanyer...
sampai 5bijik dia bl..yg lain punyer coklat nice jugak..
 siap ferrero rocher n ritter spot la...semua jenis dia bl...

tp paling yg aku tunggu2 wajiblah fridge magnet...2 lg tu...
 kata hubby labuan mmg pulau bebas cukai..
 tp kalau bl coklat murah sgt tu kena tgk expired date
 sebab mostly brg mknn harga murah sbb expired date dah tinggal 6 bln je..

perfume pulak semua stok lama2... xde yg keluaran terbaru...
 xpe la... aku xkisah....janji....FM ada....ok...
 layan gmabr coklat n FM ye....

 psss: mama yatie tanya dalam fb coklat ritter tu halal ke? aku google mostly kata halal...made from german... n ingredient dia aku baca xde pun perkataan gelatin semua...semua pure koko n milk je.... so....mkn jelah..n mmg sedap...






oh ye...
ada lg 1 brg mknn ole2 dr labuan....dlm kotak ni...
 nak tau pe dia.... tunggu....









1 comment:

Alyyani Anuar said...

amboi2... senyum2 lagi tu ha dia.. :)

Related Posts with Thumbnails