Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

update novel: novel peneman di hospital & novel terbaru diorder

ha....lama xupdate pasal novel....
ada 2 buah aku bl masa irfan warded aritu...
mmg dah lama xbc novel..
since suami xde 3 bln lepas...
sebijik novel pun xpernah sentuh...
sbb..... mmg xde masa... aku rasa lebih baik aku tido dari bc novel...huhu
smpai mcm tu sekali sbb sibukkan...
dpt tido pun xsmpai 5jam sehari sbb kena bgn awal semua...

ni, bila kebetulan irfan masuk wad...
kena pulak jusco sblah mata je...
tu yg bl tu...org kata cara menghabiskan 3 hari masa  kat sana
jadinyer... beli jugak novel...

so... inilah novel nyer...

n...aku bl novel ni pun sbb ada less ok...
haha....tgh bualan wei.... 

ok..certia inche jamil menantu mithali tu aku pun xtau mcm mana aku leh terpikat...
serius cerita yg agak menarik..
buku dia pun spesel..material kertas dia... mcm kertas paper lama./.
warna kuning2 gitu...
nak jadi cerita.. novel ni siap tertinggal kat hospital la ms balik aritu.,,
then last week bw irfan gi follow up br sempat amik blk novel ni...

tp cerita PISA by Suri Ryana mmg terbaik la...
eceli br je abis baca PISA ni
now... br je klik online...
beli 1 buah novel karya dr Melur Jelita...
wajib beli weh... melur jelita novelnyer xpernah menghampakan...


ok la.. cukup la sebuah..bln ni byk nak byr.. huhu...
tebal ni.... amik ms gak nak baca ni...
ok..tu je...dadaaaaaa


No comments:

Related Posts with Thumbnails