Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

22.03.2012--- masih selamat lg

harini...
hari EDD bersalin...
since smlm cuma rasa mild contraction...
mlm mcm heavy... hampir xtido mlm la...
last2 jam 3.30 tertido gak...
tp bgn bg td.. dah hilang pulak sakitnyer...

then pg ni ke Hospt. Putrajaya utk check up...
nampak gayanyer masih same condition...
xde tanda2 nak bersalin pun...
mintak MC pun doc tak bg....huaaaaa...

so harini 22.03.12... sy masih selamat gi keje mcm biasa...
masih lom deliver...
doc bg tarikh 30.03.2012 utk warded kalau xstill xdeliver gak...
30hb tu nnt compom induce!!!

well..nak buat camne.... baby xmau jenguk dunia lagi....
tp start tomorrow... i apply cuti bersalin 2 minggu awal...
xkuasa mak nak bgn pepegi gi keje...
baik dok rmh je... habis kan masa baring n bc novel sampai rasa nak bersalin...
so kengkwn... doakan yg terbaik utk sy n baby ye...

oh ye.. td scan baby dah berat 3.5kg..... boleh pegi 3.8kg ni kalau tunggu lg 1 seminggu...
jenuh nak teran nnt.....adeh.....!!!!!!

6 comments:

alyyani said...

ala kak, tak keluar lagi baby? takpe2, tak lama lagi. pejam celik je nanti. ewah. hope semua selamat ye. nanti update cepat2 tau. :D

mummy_ayu said...

lum lagi nak kuar baby tu, dia seronok dok dlm perut ngan Mama yer..
semoga semuanya selamat dear!

lydzar said...

wahh dh sampai EDD.bby syok sgt la tu dok kt dalam..papepon semoga semua dipermudahkan ye

aryana qistina...... said...

selamat bersalin ye kak..moga dipermudahkan segalanya...aminnn....

Iela Fazielah said...

alyyani, mummy_ayu, lydzar & aryana: tq semua... xpelah..ada hikmahnyer..bak kata MIL ila, dulu ms 1st baby dah rasa bersalin on EDD, 2nd pulak cepat, kali ni Allah nak kasi lambat pulak... to be fair lah kata org... yg penting sampai masa akan bersalin jugak nnt..... n i akan annouce 1 malaysia ai dah bersalin...

zailamohamad said...

moga selamat melahirkan baby yang comel!

Related Posts with Thumbnails