Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

muka2 dr bulan januari 2012 hingga nak bersalin..

asal aku kemana2 je skrg semua akan tanya...
bila nak bersalin ni??? tgh tunggu hari ke????
jwpn nyer... IYE...

pastu semua org ckp... tgk muka pun dah tau...
nampak sembab sgt...
haaaa..taupun... aku pun xlarat bwk badan ni...
jln dah terkengkang2...
nak cuti rugi pulak.... so..gi jugak keje kan...

so bila org dah dok komen pasal muka..
aku pun dok belek tgk gambar aku dr bln 1 haritu ms gi wedding adik ipar
samapi la ari ahad aritu ms wedding adik aku lak...
nak tgk perbezaannyer.. ada ke xde...

meh layan gamabr ek

ni muka yg disnap pada 21.1.2012...

tgk bwh pulak...
muka bln Februari pulak..lepas sebulan
muka disnap pada 17.2.2012...
dah stat kembang kan???

meh tgk muka ari ahad aritu pulaks....
11.03.2012
owh...muka ku mmg dah kembang abiskan???
hidung dah macam payung..
pipi dah xleh tampung muka dah....

hari ni 13.03.2012...
lg 9 hari nak tunggu...
cepatlah bersalin.....
tu lom lg tgk perut dan tanda2 org ngndung yg mmg palng xsuka berlaku kat aku time mengandung ni!!!!!

tidakkkkk!!!!!!

10 comments:

Adyshariz said...

takpe kembang tapi still comel..hehe

slamat bersalin dik

MamaYatie said...

a'ah..sembab sngt dah ilah...rasa mcm 2-3 hari jer lagi tu..(memandai jer kan...)

lydzar said...

hehe masa peknen je nk dapat muka sembap mcm ni kak. so its ok :)
apepon semoga urusan bersalin nnt dipermudahkan

atfina said...

sudah semakin hampir la tuh... semoga urusan bersalin di permudahkan Nya.. :)

NzA said...

yelh ilah, dh bam2 tapi tetap menawan....

Iela Fazielah said...

ADYSHARIZ: ngandung kalini je rs comel sikit.. kalau akak tgk ila ngandung ms syfiqah n irfan dulu...mesti xkenal...hihi

Iela Fazielah said...

mamaYatie: mudah2an..kat opis ila ada kwn2 opis tiap2 hari ckp..mlm ni ko beranak la tu....tp esok dtg lg keje sihat ceria....

Iela Fazielah said...

lydzar: iyeke...kena tmbah..1 lg time demam br bgn tido...lg sembab muka kan..haha

Iela Fazielah said...

atfina: tq.... mmg dah dekat dah ni..tp bila????

Iela Fazielah said...

kak NZa: hehe...bam bam sgt dah ni

Related Posts with Thumbnails