Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Syafiqah's bday celebration @ school....

ni kisah khamis lepas...
aku dah taip separuh n3 pasal bday ni..tp xpost sbb agak bizi ari jumaat lepas..
so..meh bc kisah bday syafiqah aritu ye...


v
v
v
v
v
v
v


alhamdulillah...
smlm ptg jemput syafiqah dia gembira je...
nampak je muka mama dia mcm2 cerita dia nak cerita...
mcm2 benda dia nak tunjuk...
dan sgt2 bangga bila kwn2 dia puji kek dia yg cantik dan mkn kek n jajan dia...

ok.. aku pun gembira jugak...
tp benda pertama aku tuju adalah bukak beg skolah dia sbb nak kan kamera
xsabar nak tgk gmbr2 bday dia smlm....
ok la.. xbyk mana pun..
tp aku tgk dia sgt gembira...

so..jom layan gmbar2 yg ada ye...

1. kek syafiqah





2. aktiviti nak potong kek...bersama kwn2 sekelas dia thn ni..
kelas Morning 1....cikgu kelas dia cikgu Woo...

 bergmbar dgn kek....
tenung kek dulu n make a wish...cheeee wah

tiup lilin..yea... hepi bday syafiqah


time to cut the cake

with her classmate





alahai...hepi dia kena peluk dgn ex-teacher dia...cikgu Ainon

ni dgn cikgu Woo...


last skali...
syafiqah bwk balik hadiah bekas ni...


katanyer cikgu bagi...
ok la kan... thn lepas cikgu ainon bg beka minum tupperware (sbb cikgu ainon dealer tupperware)

itulah kisah bday party syafiqah ari khamis lepas...
alhamdulillah..

utk kwn2 kat ABIM pun xketiggalan..
just bg goodies je..
lg pun ada 2-3 org kwn ABIM kwn sekelas syafiqah kat Tadika Ho..
ni goodies utk budak2 ABIM.. ada 10..


2 comments:

MamaYatie said...

canteknya kek fiqah...lukis tu kan ila??
haiihh..cepatkan anak2 kita besar ilah kan?

Iela Fazielah said...

mamayatie: aah..lukis punyer..ila tempah kat bakers cottage je... n mcm xcaya je anak dah makin besar panjang...

Related Posts with Thumbnails