Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

imran 5th month jab

eh...dah nak masuk pun umor imran 6 bln..
tp aku lupa nak update pasal imran 5 bln jab aritu
check up ms tarikh bday aku aritu..7/9/2012...


berat si dobot ni dah cecah 9.5kg...
wahhhh.... sgt berat ok...
tp dia agak tinggi.... 69cm...
owh.. sgt keletah budak ni...
mulut pun sgt bising...dah pandai cakap ye
kuat main budak ni

kebetulan ms gi check up ni imran baru je pulih demam virus aritu...
demam xde tp badan still ada ruam...
sib baik nurse cakap still boleh inject..
kalau x..kena dtg klinik skali lg...
xde la terbeban pun sbb dtg awal kan... dpt nombor pun giliran ke 4 or 5...
jam 9.30 dah abis ...

hujung bulan ni imran dah boleh mkn...
nnt hujung bulan boleh la beli nestum bang setin utk imran...hehe
nak bukak buku mknn bayi balik..
study balik.... anak lain dah beso2 weh..lupa dah....hehe

4 comments:

mamalieyna said...

jap je masa berlalu kan..

dh besar dak dobot ni..hehe~ imran mmg semangat sesuai kan dgn ketinggian dia, dak hakeem jauh bezanya ni..hee tak terkejo dik imran.. =P

Dilla Ady said...

9.5? semangat tu kak..acha da 3 tahun lebih pun baru 11kg..huhuhu

takpe, yg penting die sihat..kite pun senang hati..

- dieyana - said...

aduududu, dobot kena cucuk..;-) kalu dieyana, tak terdukung la gamaknya....tak larat mok cik..;-)

Zura@Iwan said...

wahhh...berat imran tu rasanya berat dr abg Irfan lg la..hehe....bdn chubby tul...

Related Posts with Thumbnails