Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Pandora: Gift from Heart Charm... my new collection

hemm..ehem2...
bl lg sebijik charm
sukanyer!!!
kira hadiah bday utk diri sendiri la
hubby dah xkuasa nak layan..
kiki... xpe...




nama charms ni : Gift From Heart Charm RM295
soooo cute kan??
ada cincin comel dgn batu zubic zirconia dlm dia..

lepas pasang di gelang
buat masa ni hampir penuh dah dibahagian hadapan
means antara 2 clips

lepas pakai kat tgn...
ok.. stop for awhile...
kita gi terjah tomei pulak nak tgk gelang emas ala pandora tu
baik melabur kat situ lg untung kan?? 


oh ye... sejak gelang pandora dah sarat dgn charms ni aku dah x pakai selalu dah
means pakai tiap2 hari, tp balik keje or blk jalan mesti cabut n simpan dlm kotak
giler tgn berat sebelah... lg pun sayang la
aku risaukan chams jenis dangle tu.. 
takut patah mcm charms mother doter dulu tu
aku kan ganas...huhu
lg pun SA kat butik pandora dah pesan...
lagi selalu pakai, lg cepat rosak n buruk gelang kita
 jadi, kekalkan kilat n kecantikan dia dgn penjagaan sebaik nyer
ewah... mcm poyo je..kiki

orait.. one more...
kalau nak hantar cuci gelang kat butik pandora
ianya percuma..
tp kena tunggu 1jam 30 minit
so...kalau smapai mall... hantar gelang dulu utk cuci then br gi jalan
nnt nak blk br collect...
itulah kisahnyr,,

er... aku br nak hntar cuci gelang...
dah setahun.... 
mcm2 kerak ada kat gelang sbb dulu pakai tiap2 hari xpernah cabut...
daaa

5 comments:

AMIIZAA said...

phiweettt...kak mieja skodeng ila:)

Nad MamaZN said...

hampir penuh dah tu...teruja saya tgk :)

Nad MamaZN said...

hampir penuh dah tu...teruja saya tgk :)

farialhanum Khalid said...

oh,, pakai x bukak boleh ye? so kene air die x rosak la ye? sebab silver.. sy ingat x boleh kene air takut karat.. hihi

Iela Fazielah said...

farialhanum: xde masalah kalau nak pakai selalu n xbukak.. cuma dia cepat buruk la... yg xboleh kalau kena air klorin or air masin... tu nak msk kolam kena bukak la.... tp kalau selalu pakai, cepatla calar balar gitew.... tau kan...part xleh kena perfume semua.. yg lain ok je

Related Posts with Thumbnails