Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

majlis resepsi terima menantu family mertua ku

ha...tajuk....
kisahnyer
sabtu lepas....
majlis resepsi sambut menantu belah family lelaki
kesinambungan majlis kahwin adik ipar aku bln 6 lepas....
adik ipar nikah ms cuti bln 6 aritu...4.6.2015 xsalah....

kami ke Juru, Penang utk majlis nikah...
memandangkan adik ipar ni bakal doktor n tgh praktikal...
dia sgt sibuk...now...hujung tahun ni br free..
tu yg majlis dia jauh betul gap....

alhamdulillah...majlis berjalan lancar...
kami ambil Serata Catering, Cheras n diadakan di Dewan Serbaguna Sg. Besi...
majlis kawin kami 10 thn lepas pun buat kat sini...
boleh kata 4 dr 5 kenduri family mertua aku semua buat kat dewan ni....

tema dipilih hijau terqoise kot...ke biru...
tp ai like this colour...\padanan dgn biru lembut....
utk bj aku aku jahit dgn lace warna purple....

xde byk gmbar...boleh la beberapa keping....
n last sekali...baju ni bakal jd baju raya thn depan..hahaha...daaa


me n my kembar..haha

xde kompang semua...xde berarak...
pengantin msk dewan terus mkn beradap
lepas tu beramah mesra dengan tetamu...
simple..

keje aku susun goodies ni ha

our family...
bj melayu irfan tertinggal kat rmh....
tu yg dia sorang xpakai bj melayu...haha

penyejuk hati mama papa

kami bertiga

kami berdua membesar bagaikan johan!!!! haha

sekitar suasana majlis..
masa ni dah jam 4 ptg.. dah balik nak abis majlis dah...
ok tu je

3 comments:

croft said...

Salam,

Boleh saya tahu, square tins for goodies tu beli kat mana? Thanks in advanced.

Iela Fazielah said...

croft...xtau... sbb kakak ipar yg uruskan....

Safruz Zamal said...

Very elegant

Related Posts with Thumbnails