Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tudung bokitta saya bukan unutk dijual...tq

dah 2 - 3 bln ni ...
setiap hari dpt msg berbagai..
dr ramai org...
siap wassup, emel, pm dan bg komen kat blog lg..

minta maaf semua...
sy ada satu2nyer tudung bokkita oren ni...
sob2...

sy mcm org giler memula nak bl dulu...
taksub sgt...

serius material sedap n jenis cotton...
kebetulan corak dia sgt cantik...
lepas tu xpernah bl dah..
sbb setiap kali ke bokkita..
xde satu design pun berkenan kat hati..
jadi..... itulah satu2 nyer yg sy ada,,

jadi...saya mintak maaf,..
buat ms ni sy mmg xjual tudung bokkita saya ye..
terima kasih yg bertanya,,,
dan sy pernah menghampakan seorg buyer yg sgt serius nak bl tudung sy...
siap dah transfer duit bagai sbb sy tergatai bg harga...
tp bila fikir balik....sy mmg xmau jual....

so.... tlg jgn tanya ye....
saya tetap xmau jual...
kecuali kot ada nak byr Rm5k utk sehelai tudung tu...haha

ada ke???? kalau ada sy jual....hik hik...
daaa


2 comments:

syawalsimpsons said...

kat opis ni ada jugak menjual...banyak kaler plain..tp idok soya membeli jugak kakak..hahhahah...

sumysya said...

amboi fanatiknya org tu...

Related Posts with Thumbnails