Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Persediaan doorgift untuk kenduri adik

Ok...new job
Aku ni kalau x buat sesuatu aku rasa hidup xcomplete..
Kebetulan studeNt pun dah nak cuti semester...now tgh minggu exam...
Cantik sgt la...
Ada la benda nak digodekkan...

Kisah.. majlis perkahwinan adik perempuan bongsu aku...
yang nikah bulan 11 aritu majlis bawah MAiWP
majlis insyaalah awal bln 2 nnt...
tup tap tup tap.....ni dah nak hujung disember
bln depan tinggal sebulan nak kenduri...
pe lagi....kena buat something
majlis jarak jauh sgt sbb tempat kami booking di rumah tamu
tu pun dpt minta awal 2 bulan dr tarikh 1st booking...
jadi..cuma fikirkan goodies je...
yg lain majlis tu nnt amik pakej terus...xyah pikir byk...

bercerita tentang goodies ni..
dok pikir mcm2...
setelah ditimbang tara...
skrg ni tgh trend bg botol kan...
jadi..kami decided nak bg botol jugak...
adalah nnt top up dgn bekas tin 
skrg ni..focus pd botol kaca dulu..


jadi..ahad lepas ke nilai utk bl bekas2 n botol ni


dok buat kira2 berapa botol nak bl..haha
mencari dari satu ke dai ke satu kedai nak bl harga murah...

penuhla kereta bwk botol dlm 400 biji...
baki tu lg 400 bijik kami bg bekas mint tin...
ada kelainan sikit..xla semua sama




sekarang...
nilah keje aku 
baru stat buat mlm semalam..
best jugak....
relex je...
smlm je buat dpt dah 100bijik

stiker nnt adik aku tempah....
skrg ni keje ikat botol dulu....


amik ko...6 kotak nak kena kejekan...
tin belum deco lg...

xtau nak letak apa...
ni ada contoh satu kenduri ni..
dia letak coklat smarties ni...


or..letak kacang...


yang tin tu nak deco camne ye...

camni pun cantik gak


kita tunggu hasilnyer nnt ye.....
Related Posts with Thumbnails