Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Segmen novel:Novel karya Adnil Zaff


1st time bc novel karya Adnil Zaff ni..
just terbeli..
tajuk aku dipinang duda..
serius...best la....

dlm 2mlm baca abis terus...
asyik teringat2 kisahnyer...

terus terfikir... boleh bl lagi ni novel Adnil Zaff..
kebetulan jln2 kat Alamanda
masuk MPH n minta staf MPH cari novel Adnil Zaff ni..


beli novel kedua ni..
serius..best jugak
Jiban Kawin Janda Vouge...

nnt nak cari yg tajuk Ada Madu Ada Racun lak..

oh ye...ms bl novel Aku Dipinang Duda tu..
beli sekali novel Jangan Goda Aku karya Zura Rahman
best jugak
berbaloi la bl n baca...

dan paling best dapat jugak buku Mudahnya Menjempt Rezeki ni...
dah lama mencari..asik abis je kat pasaran



dan terakhir...
xkan mama je bc buku kan...
anak2 pun nak jugak..
syfiqah suka dgn koleksi novel ain maisarah...
so..blkan sekali utk syafqah n irfan baca buku cerita siri klasik tu...


2 comments:

syawalsimpsons said...

alamak aku di pinang duda tu macam best je

Iela Fazielah said...

Serius best! Jgn goda aku pun best

Related Posts with Thumbnails