Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

budak nagas..

mlm smlm...
tgh bc novel atas katil... 
anak2 sibuk main2...
aku buat dekkk je..
skali dgr almari jatuh..
rupanyer si imran dok terbalikkan meja sisi katil...
giler kuat imran...
n sungguh nagas dia

siap nak panjat lg tu...
kakak n abang dia sibuk buat hal sendiri..
dia pun sibuk buat hal sneidir...
bilik dah mcm kapal karam dah

tgk...dah siap panjat dah...
tu pun siap nak diri atas meja tu tp aku xkasi..
dia pun turun balikk

abg n kakak td tiba2 ghaib...
pergi mana????



















































-
-
-
-
-
v
v
v
vv


















































v
























v

dah dok bwh meja solek... 
ada diskusi penting katanyer...

macam2 la korang ni...

5 comments:

Farah Izza Shafik said...

eh bdak comel ni.. auntie geram tau tgk!! hikhik.. kakak abg ada hal2penting tu nk diskusi.. hahaha

mama lieyna said...

Heheh comel.. :-)

Amboi si adik, bkn main lg, kuat betul tu,..

Nad MamaZN said...

Apa aje kakak fiqah ngan abg diskus tu
Rahsia betul tu smpi dok kt bwh meja hihi

Imran!
Ni baru la boboi kan? ;)

- dieyana - said...

wakakaka...mcm2 hal 3 beradik tu..;-)

mummy_ayu said...

standard la tu..bila kita nak rehat2 .ada jer projek diaorang kan..sabar jer la..

Related Posts with Thumbnails