Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

mereka sekarang sungguh sporting....

last saturday...
ada jemputan ke bday party jiran blkg rmh....
serius... mmg bukak je pintu dapur..
melalui celahan lubang tembok rmh aku boleh terus nampak dlm rmh jiran aku ni...
dia skodeng aku...aku skodeng dia...haha

ok smbg blk cerita....
kami ke rmh dia sbb my neber ni buat majlis hr lahir anak dia
nama anak dia sama dgn anak aku si ifran...tp irfan dia umur 3 thn....
tuan rumah kedaung... haha En. Sani & wife Tg. Norli
ms aktiviti potong kek

dia ni org sarawak...
ok la majlis dia....tema upin ipin lg tu....
menu dia best...ada laksa sarawak...tp yg lainxbest sgt..haha
er..eceli nasi ayam dia kureng sikit..tp yg lain ok la
serius.1st time aku mkn laksa sarawak..
sedap..mkn dgn mihoon ek...? sdp sgt....wah..masih terbayang2...

gmbar google je..
aritu lupa lak nak snap...


mcm biasa.bday mesti siap jemput badut dtg...
aku je xpanggil badut.. haha
suka aku tgk irfan skrg.. syfqh xpela mmg dah besorkan
dia sgt sporting kalau suruh join aktiviti...
dulu asyik la xmau..berkepit je kat celah kangkang aku or hubby//
skrg xlagi... suruh ikut kakak join ape2.. dia follow je
kiut je anak bujang aku sorang ni....
ni aktiviti cabar minda..
letak tgn kat telinga n hidung..
pastu kena tukar2 tgn...
semua org dok tukar tgn kat telinga je..hidung xgerak pun
tergelak2 tgk....


pastu ada aktiviti cari barang...
menang syfiqah..
dia suruh cari duit 5sen.. kira paling lajulah ni..


syafqah n irfan dok tayang hadiah n goodies..
suka dia

tgk irfan,.. org suruh dok diam2 sbb nak snap gmbar
dia dok kepak2 tgn dia...
comel irfan... hujung bln ni bday irfan lak 4 thn....

6 comments:

Nad MamaZN said...

Irfan dh besar, gud boy mesti la dh pandai join kakak :)

Kak, jiran akak x bace blog ni ke? Hihi.. Kang sedih plak die kate mknn x sedap =p

Iela Fazielah said...

xkot.. haha....tp xpe..akak ckp yg lain... laksa sarawak mak dia masak mmg sedap.... terbaik...

mummy_ayu said...

Seronok la diaorg...ye la masing2 dah besar.

- dieyana - said...

hahha, lawak la awk iela, 'awk sekodeng dia, dia skodeng awak' serius kelakar! (tak pernah mkn laksa s'wak)

Iela Fazielah said...

itulah.... agaknyer bila dah msk sekolah...dia jd lebih frendly n sporting

Iela Fazielah said...

-dieyana-: serius xtipu.... ila kena bongkok disebalik lubang pagar ila kalau nak skodeng dia...haha... sbb dr tingkap dapur rmh dia leh nampak keselurushan rmh......tp ai xbuat selalu ye.. kekadang je... :P

Related Posts with Thumbnails