Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

hadiah bdaynyer trio anak ku....

owh... n3 last pasal bday..
rasa patut mskkan dlm 1 n3 pasal hadiah bday..
org kata sbgai kenang-kenangan la kan...
manala tau... leh rujuk balik gmbar2 lama kan..
syfqah n irfan adalah org palang xsabar nak bukak hadiah..
since abis je party aritu dia dah sibuk nak bukak hadiah tp aku xbg..
sbb aku nak snap gmbar dulu..
esok tu bgn tido dgn tahi mata berselepet kat mata...
dah sibuk pegang hadiah....
syafiqah: mama... sape bg kakak hadiah bentuk baju t-shirt ni..
kakak nak bukak...hai la anak...

yelah nak...bukak la..
bwk turun semua hadiah..susun cantik2 kasi mama snap dulu...
bukti ni.....biar kakak ingat blk 1 hari nnt..
ni menan dpt dr mana kan?

meh layan gmbar
gmabr hadiah..
ada yg bg dlm beg xbalut...
ada yg dah kena bukak pun...xsabar2 budak tu
lepas snap..ms utk koyakkan semua sampul..



ni adik imran punyer.. mama yg tlg bukak kan

akhirnyer.. inilah semua hadiah yg diterima..


rapat sikit...

buku certia leh thn byk..
syfiqah siap dpt barbie lg sekor.. bertuah dia..
adik imran dpt selai bj..

tq pd semua untie, uncle, nenek, atuk, kwn2 yg bg syafiqah, irfan & imran hadiah..
jasamu mama kenang....
yg xbg hadiah tp bg duit... 
duit dah pun selamat masuk dlm tabung haji diaorg... 
leh tahan loaded anak2 aku ni..
tq ye uolls...


2 comments:

mummy_ayu said...

Seronoknya masing2. Nanti cik ayu pos hadiah yer. Tapi lambat ckt la sbb lum cari lagi.

mama lieyna said...

Bab hadiah ni mmg anak2 teruja, eh mk pun teruja.. seronok tgk.. :-)

Related Posts with Thumbnails