Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

keje si syafiqah pula....

last n3 kisah si abg irfan yg suka curi2 main games kat hp papa
 la ni nak citer peel si kakak syfqah yg kuat & suka menulis n menconteng.,,

aritu aku dok cek buku sekolah...
dia ada peel yg suka lukis gmbr dlm buku tulis then koyakkan buku...
 part tu lepas marah dia xbuat lg dah...
lg pun aku bg 1 buku nota xguna utk dia bwk n conteng2..

baru2 ni.... dia gila menulis kat mana2...

kejap kang kat tapak tgn,
kangg atas meja pulak
sib baik dinding dia xconteng....
tp...boleh dia conteng atas bantal sofa?
mmg terkejut aku ms nak kemas sofa n dirikan bantal...
sekali ada nama syfqah atas sarung tu..
dah le tulis pakai pen marker kekal lak tur...
 dah xboleh hilang....

kakak oh kakak...!memacam!







3 comments:

syawalsimpsons said...

adoii...nasib jugak kaler sofa ngan maker pen tu lebey kurang kan, tak la nampak sangat

Iela Fazielah said...

syawalsimpsons: akak pusingkan kebelakang tulisan tu...tp still hangin je tgk syfqah...gatai tgn betul!

- dieyana - said...

hahahah kelakar kakak ni...dia tgh mengembangkan bakat tu iela, minda bawah sedar tu...sedar2 aje terconteng kat bantal..ya ampun!1...ihihi..sabar je lah mak..

Related Posts with Thumbnails