Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kisah bday imran 2 thn di nursery

last friday... buat smbutqan kecil-kecilan..
cikgu taska dah ckp ramai yg cuti..
yang tinggal pun baby2 je...
aku tetap niat nak buat jugak potong bday ni sbb dah alang2 cuti
dgn syfqah n irfan cuti skolah...
tu yg nak buat jugak 
so... ptg jumaat tu dlm jam 3.30 ke taska imran
tu pun dah lambat...sbb masak cup cakes abis lambat..

utk bday imran aku masak la nugget sebungkus utk kasi anak2 mkn..
utk cikgu aku bg sebekas puding trifle n utk anak taska aku kasi sebekas trifle, coklat dan air kotak soya..



ok... part kek...nasib baik xbl kek besar...
lg pun aku xtempah dimana2... 
last week mmg sibk giler dgn budak aku ajar tu exam
mmg badan flat la...blk dah jam 11.45 mlm ok...
gi kedai pun xsempat...

jadi, pg jumaat tu ke kedai kek kat rmh bl kek comel ni...
cun kan kek dia..



ni gmbar adik beradik..
masyaallah..susah nak suruh irfan n imran bergmabor..
xmau pandang kamera..
kena pulak pakai tab ni...lombab! 
br nak snap budak dah pandang tempat lain


suasana sebelum potong kek..
budak beberapa kerat je...haha..xpe
yg penting cikgu2 ada


ms aktiviti potong kek..
tu lilin no 2 tu buat seri kek je.. api pun xpasang sbbb xde lighter..kiki



beria kakak yg nak potong kek

 tiba time nak suap...imran.. kureng sikit kek ni...


baik suap kakak kek...kakak mmg kek lover...


imran's frienz...


bergmabar dgn anak2


bday boy.... dok jilat buttercream
sayang anak mama

imran n mama...
ramai ckp dah nmpak kurus...hihi
penangan Atkins... skrg ni berat mcm statik..
tp the best part inch loss... tu yg suka...

owh... peneman setia..
my sis... Yuyun 


ok daa...


1 comment:

Nad MamaZN said...

hepi imran dpt celebrate bday ngan cikgu n kawan2 wpun kawan xramai :) hee

Related Posts with Thumbnails