Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

pesta buku antarabangsa di PWTC

korang??? 
pergi x pesta buku kat PWTC..
aku jarang nak heran gi pesta buku ni..
sbb tempat sesak buatkan aku pikir 100 kali nak gi camne...
dgn lokasinyer nak dtg tu..kena naik LRT ni...

tp aku sgt xtahan godaan bab harga buku kat booth kaki novel yg sgt2 byk diskaunnyer...
ada yg amik off ptg esok ni gi KL naik LRT...hmmm
boleh dipikirin...kiki

ni antara gmbar2 dr FB kakinovel yg dishare harini






okeh! dah decide....esok offf ptg...
kita gi jln2 kat PWTC....
kakinovel...tunggu...akan ku borong buku2 mu...muahahahaha...




3 comments:

Farah Izza Shafik said...

tgk rege cam bes jer....

mummy_ayu said...

2 Tahun lepas ayu ngan net gie...memang penuh org..tapi diskaun..memang best. Tahun ni..tak tau lagi sbb slow jer ngan novel..he he..

syawalsimpsons said...

saya baru G tadi pagi kak ngan bus opis...mmg heaven la..rambang mata tgk banyak buku sana sini..nak2 novel kan....nasib la mengikut list yg patut di beli..kalo tak mmg selamat la hari ni duit melayang...geram ngan novel2 ni...sabarkan hati je..hahahhah..mentang2 arini gaji kan

Related Posts with Thumbnails