Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

pasu vs pokok baru

haaaa amik ko pnjg giler tajuk..

smlm...blk keje...
saje singgah nursery bunga...
konun nak bl pasu baru gnti pasu sediaada yg dah jatuh pecah ari isnin aritu
nak bl sebijik je...tp design dah xde..
puas belek pasu smlm...


dah tu....xkan nak bl lain2...
last.. terus bl 2 bijik pasu baru..


tp dah alang2 bl....nak pindahkan pokok lama yg dah xcukup zat tu..
mcm 1 keje...
last2... terus bl anak pokok baru n mintak nepal tu siap pindahkan dlm pasu..
abis citer...



blk rmh, turnkan pasu lama...
n naikkan pasu baru.....


pokok lama nnt kita pikirkan nak buat apa ye...
kalau en don rajin, dia tlg trim dan taman atas tanah



5 comments:

Irma Putri said...

pkok nih sama ng pokok kt dpn umah kita gak... dah 3 pokok mati.. ade serangan ulat putih cam debu2 gtew.. geram sangat... kalau tak cantik je time pas kena air..pokok nih kalau 2 hari xdpt air or cuaca panas dia akan kering..& ade yg xdpt diselamatkan terus mati... sekarang tanam kt tanah sihat pulak gebu..

Iela Fazielah said...

betul tu irma.... dua hari xdpt air dia nampak kecut.. so far pokok lama ila tu bertahan hmpir 3thn gak la... tp kurang baja kat MIL ila..tu pasal daun dia sikit...

mamaarifakeem said...

Seronok tgk sesuatu yg baru kt rumah kn.. naik seri rumah.. :-)

Farah Izza Shafik said...

geramnyer tgk pasu baru u nih.. i pun teringin kot.. sabo farah sabo.. ni nak turun nilai.. nak tgk kalo ada yg best2.. :)

Iela Fazielah said...

Farah.... jauhnyer soping kat nilai...

Related Posts with Thumbnails