Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

pembersih bag kulit....

akukan....
mmg jenis kasar...
jenis xpandai nak pakai benda cermat2....
dah tu... gatal lak aritu bl beg coach putih tu kan...
la ni beg dah nampak kotor sikit2...
tp sbb sayang punyer pasal....
cari la solution utk hilangkan kesan kotor2 tu...



jadi... sanggup bl pembersih leather bag ni..
tgk kat web coach... harga dia xmahal pun..(er mahal sikit je)kiki
aku nak bl coach leather cleaner...
bila dah borak dgn SA butik coach kat The gardens jumaat lepas...
dia cadangkan aku bl coach leather moisterrizer...
boleh la utk bersihkan kotoran yg mild2...
disamping menjaga beg agar lembut n xrosak
kesan yg ketara mcm warna seluar jeans yg dah melekat kat bag mmg xleh tanggal...
nak cuci pun mudah je....
just amik kain towel putih yg bersih....
then gosokkan dlm bulatan....



owh.. harga...
pada aku boleh la...
RM50 sebotol... 
once open, sebotol ni boleh tahan sehingga 2 tahun...
boleh la utk gunakan pd beg2 kulit yg lain...
i loike staf coach di The Gardens... peramah!
daaa

* aku terfikir nak hntar beg pergi cuci...tp kata org lagi mahal kalau hntar beg kulit utk cuci..leh cecah smapi seratus lebih... betul??? 
aku xtau.... 

7 comments:

Ilyani said...

boleh g beli ni kt alamanda...tq for info :)

jaja said...

betul. tapi hasilnye memang beg nampak baru. pakai je dulu sampai kepam...2 3 tahun sekali baru hantar =)

Iela Fazielah said...

Ilyani: sila2.... berbaloi la bl

Iela Fazielah said...

nak cari tempat cuci beg pun satu keje tu...

shuweet said...

kene beli 2 la kan...satu leather cleanser satu leather moisturiser? aku moisturiser je tak beli lagi..walhal brape langkah je office ngan coach the gardens..hehehe

Iela Fazielah said...

BETTER BL DEDUA....tp sa tu ckp..bl moisteriser pun dah enaf... tu yg bl satu je

SyaNa said...

aku pernah tny dlu nk cuci coach
ya ampunn mahal nk mampuss
rasa lebih rm200

Related Posts with Thumbnails