Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

aktiviti mingguan & roti canai telur

nak citer...
makanan kesukaan aak2 n aktiviti wajib mingguan..
inyanyer adalah gi mkn roti canai telur di kedai mamak maulana di area ekuin ni
bianyer kedai fav aku hanya MAulana Bistro je...
budak2... kalau tanya sapa nak gi maulana..
semua menjerit2..saya..saya.... yeay.....nak mkn roti telur!!!!!
itulah ayatnyer...

so.. seminggu sekali mesti pergi
biasalahkan...kekadang... bila tmie malas masak tu...
inilah tempatnyer
teringat dulu ms hubby outstation berbulan2 tu
kedai mamak ni mmg wajib la...
dtg je pelayan maulana mmg dah kenal
n mmg biasa...setiap sabtu pagi hubby mesti memancing kat kolam
so..kalau papa diaorg xde aku mmg malas masak...
stat enjin kete n gi mkn kat maulana je..
senang...

tgk...muka gembira mkn roti telur

si kecik ni pun sama
dulu mkn nasi lemak je....
skrg dah pandai mkn roti telur

adik n mama

so korang lak??
apa fav anak2 korang?? 


3 comments:

mamaarifakeem said...

Samalah anak2 eina pun, klu g kedai mamak pepagi, roti telur la favourite..

Selamat hari raya!

Iela Fazielah said...

SELAMAT HARI RAYA EINA....

- dieyana - said...

sama anak2 Diana , n Diana jugak..roti canai...tempat feveret kami kat sentul tu..kat taman..iela mesti tau kot...melayu..lama dh tk g mkn..biasa kami tapau je..

Related Posts with Thumbnails