Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

jom masak buttercake!

hmm..
sekali sekala mood baking kembali
tgk oven dah lama xberasap
dah lama xmegeluarkan aroma butter yg harum mewangi...
so.. godek2 dlm peti sejuk tgk apa yg ada
godek2 dlm gobok tgk tepung apa yg ada...

so..lepas godek2..
aku jumpa 1 kotok tepung cake...urk buat buttercake
aku pun xtau ms bila aku dapat tepung kek ni
bahan pulak...nak 2 benda je...telur n butter
sempoi...!
pelagi....
kuarkan mixer...
bc arahan n buat
aku xsnap pun gmbar

yg aku snap cuma hasil lepas buat...
gmbar budak2 dok jilat besi mixer tu


serius kek ni mmg gebu...
nak tau aku pakai apa apa..?? 
jeng jeng jeng....
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
vv
v

v
vv
vv
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
vv
v

nak....instant cake nono

cara n bahan masak: 
senang x?
senang ok...
kompom jadi!

siap menggunung lagi kek tu..
gebu ko.!

selamat memasak..
aku mmg sempoi...!!!!!
daaa



4 comments:

NzA said...

wow gebuznya...terliur tgk....

- dieyana - said...

eh nmpk sedap, Diana pun selalu gak tgk2 tepung ni..nk beli, tk nk beli sama bnyk.... risau takut tak jadi..nk try la nanti..hihkihk.. selalu beli tepung pancake tu..brand ni jugak

Farah Izza Shafik said...

makan panas2 mmg sedap.. ape kate pos kat umah jer. hik hik

adianiez AIDA said...

wow! sudah lama aida peratikan pek kek nona tu. nak beli la bebila jumpa :)

Related Posts with Thumbnails