Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

irfan dan hasil kerja sekolah dia...

rasa nak tergelak pun ada...
teringatkan irfan n hasil kerja sekolah dia
nak jd certia..
selasa lepas xsalah..

blk dr jemput irfan kat KC...
ms on d way nak jemput syfqah n imran pulak
dlm kete ms ni
irfan sibuk keluarkan 1 kad ni
dia ckp utk mama...
memandangkan aku tgh drive aku ckp la...
nnt dah smapai rmh br mama bukak

kata dia ni utk mama dr abg...
abg buat kat sekolah td dgn teacher
ok la... aku ckp..nmpak cantik

smapai kat rmh pun xsabar2 dia suruh bukak.
aku masih xdann nak bukak sbb nak sediakan mknn utk diaorg n nak kemas brg bagai
last2..lepas mkn mlm semua..
dah free..aku pun mintak la kad yg irfan buat tu...
mmg puji la sbb dia buat cantik sgt


tgk dia punyer kad.. cantik sungguh
siap bersampul

pandangan belakang ..
siap bersampul bagai...
aku pun dgn bangga nyer bukak...

sekali dlm tu ada.... 
xda pa.....
kui2...sabar jelah

kata irfan...arini abg belajar buat smpul surat
mula2 lipat kertas buat bentuk rumah
kemudian lipat....
ooooo...
mcm2...layan kerenah anak...
kelakar pun ada... daaa


No comments:

Related Posts with Thumbnails