Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

jln2 naik ERL hantar papa gi KLIA lagi!

isnin lepas.... raya kedua kan.... kami naik ERL lg...
hantar papa ke KLIA sbb papa ada meeting di Miri
teringin nak gi KLIA2..
tp masalahnyer papa naik MAS...
tp hubby ada suruh naik ERL ke KLIA 2 utk jln2 lepas hantar dia boarding
tp takut kena jln jauh...
nak bwk budak2...
xjd la...

budak2 mcm biasala..
ckp je naik ketapi...bukan main excited..

tgk ha... hepi memasing


papa melayan anak2..apa ntha ditunjuknyer

adik imrran pun xnak kalah... apa ntah diceritakan

mama n adik.. xleh blah lak muka aku papa dia snap...hadeh...

galit irfan tgk kat luar

wefie....yea!


smaapi kat KLIA...
beratur teman papa check in brg..



tgk adik... mcm dia nak naik kapal terbang

then papa belnja lunch kat KFC airport...
dah kenyang....
masa utk ucap babai kat papa
\terus ada budak tu buat drama...
menangis2 bila papa nak pergi
n gk budak yg pandang adik dia buat drama
dulu dia lg teruk mengaruk masa hanatar papa dia
skrg relex je..


then... 
dlm train kami dok ber wefie beramai2... 

sekali sekala 
buat aktiviti mcm ni....sesuatu yg menyeronokan...
balik tu gi alamanda jln2 lak....daaa

No comments:

Related Posts with Thumbnails