Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kami pun bl buku jugak

ari ahad lepas...
kunun nak gi pesta buku terbesar kat Maeps tu..
skali en. Don aka my hubby sibuk dok gotong royong kat rmh....
dr jam 9.30 pg smapai jam 5 ptg...
last2... berkubur niat nak gi ke


last2... ptg ahad aritu...hubby ajak gi jusco equin je...
mkn pizza kat situ...
pastu sbb dah janji dgn syfqah nak bl buku kat kedai buku..
so..kami soping buku kat kedai buku Popular je.....
lepas round2..pegang buku sana ini.... inilah hasilnyer...

untuk adik irfan

ele... suka dia...
dia dpt papan puzzle... dlm satu mlm dpt masukkan semua kenderaan dgn betul..
pandai irfan.....
bukak 1 per satu..kalau bukak semua skali...mmg hilang semua gmabr2 tu dia baling...

utk kakak syafiqah n mama dia pun ada...

fiqah dpt buku latihan n buku cerita....
dia dah boleh membaca.. tp still byk mengeja...
so..kena improvekan bacaan dia lg...

mama syqah dpt novel...
dah lama xbl novel... dah 3 bln...
novel Cinta Yang Ku Rasa adalah novel koleksi ke 11 ...

pape pun.. tq my love coz belanja kami mkn n bl buku...
entah bila aku nak blnja dia pulak..
nnt tunggu bonus hujung thn la gamaknyer pulak..

7 comments:

Nana said...

aku g maeps tu
tp buku yg aku cari xde...
banyak dah abes

MamaYatie said...

better gi popular dr gi BBW tu ilah...dah takde buku sngt...huhu

Iela Fazielah said...

Nana: iye ke? rasa terkilan xdpt pergi... dgr org gi sana membeli sakan... kami bl 4jenis buku kat popular smpai rm90...

Iela Fazielah said...

mamayati: iye ke? mama yatie pergi jugak ke?

mummy_ayu said...

ok la tu...beli gak buku.. :-)
Ayu tiap2 bulan beli novel sekarang...
:-)

Iela Fazielah said...

wah ayu...lama xpost buku terbaru...sila tunjuk skit.. nak stat balik hobi ni... tp xtau buku ape yg best...

Nadra Farissa said...

tape ilah... next year kan ada... BBWS setiap tahun ada... :) don't worry be happy k..

Related Posts with Thumbnails