Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

nafsu rimau.....

salam ari isnin korang..
pekabar??
seronok cuti?? saya seronok sgt..
tp hari ahad jelah sy merasa cuti...
ari sabtu ada kelas mengajar.... ada org nak kasi duitkan
harus jgn di tolak...

ni ha... dah hampir seminggu ni nafsu mkn aku makin terukla
tiap2 hari nak mkn eskrim...
tiap hari nak minum benda2 manis...
tiap2 hari dah makin malas masak....
tiap2 hari mkn makanan yg berkalori tinggi..
sbg. contoh: hari sabtu mkn tosei(pg), nasi lemaktghri), eskrim & roti sambal ikan bilis 2 ketul (ptg), & bubur McD+sundea+french fries(mlm)
hari ahad mkn mc'd (pagi), untie anne (tgh) & mkn nasi lauk patin gulai tempoyak & sambal udang petai
kat rmh mak mertua berpinggan2...mlm mkn nasi dgn lauk pindang..

arini....pepagi dah bl roti tostem raisin mkn dlm 3 keping
pastu bl lagi karipap 3 biji minum dgn air coklat... mkn nasi lemak & mee rebus (rasa org punyer sikit)
tghari mkn nasi dagang.. xpuas mkn karipap lg.... 
sblm tu mkn roti tostem lg 2 keping...
skrg aku masih rasa lapar lagi...
adus....!
ape ke giler rasa nak mkn yg berkobar2 ni...
xmkn rasa lapar je...
bila mkn risau pulak jd gemuks... adus....
skrg berat dah cecah angka 7 balik ni...tidakkkkkkk!!!!!

4 comments:

mummy_ayu said...

makan je ...cuma beringat..tapi kalu tak makan, lapar..pas bersalin nanti baru diet balik..ok...

lydzar said...

makan macam2 sedikit tp kerap OK kak. jgn makan hadap 2-3ppinggan sudah. tme peknen mmg hobi betul makan ni kan. asek nak makan aje

zailamohamad said...

makan je..tapi kena kontrol yang manis..takut kn kencing manis ms preggy..kang susah kn minum air gula:P

G. Kalei Selvi said...

hmm.. mkn tak naik kilo ok lg , tapi mendadak tu kena la monitor, lebihkan makanan protein dan fiber , kudap yg berkhasiat spt buahan dan sayur dan minum susu anmum, kekadang badan kekurangan khasiat pun nk hantam segalanya, and also ada vitamin boleh buat nafsu mkn rimau, tp rimau tu mkn sekali 2-3 hari je, hehe

Related Posts with Thumbnails