Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

nak tukar kete baru

aku kan...
dr dulu selalu berangan nak pakai MPV...
tp tulah.... fulus nyer idok ler mengijinkan....hehe..
kalau ikut hati... aku suka kete ni...

grand livina impul...fuhhhh!


tp kalau dapt kete ni pun best jugak...

toyota wish....huh!...terbaek!

xpun kete ni 

toyota estima... mmg gempak giler!

tp honda pun best jugakkan???

Honda Stream RSZ... lg gempak.......fuhhh!

tp kata hubby...mcm kita kalau budget xcukup....buatan Malaysia pun dah terlebih gempak...

Alza Advance Version...
kete Perodua tp enjin Vios kan??? still gempak hape...

tp tulah.. ni angan2 mat jenin ai....
nnt tunggu gaji hubby mencanak2 naik ke puluh riban kot br merasa....haha
nak harap gaji aku keje gomen stakat naik bape hinggit setahun pun xlepas nak tukar kete baru u...huhu...

sekian n3 jiwang2.....

11 comments:

MamaYatie said...

takper..verangan tu kan impian jugak...sama la kita ilah...

alza perodua..bukan proton..hehee

Iela Fazielah said...

looor.. salah lg

Nana said...

alza tu pon ok juga
klw aku yg mampu alza je kot heee

syanasaid said...

aku test drive kete bapak ku grand livina mmg best
tp nk beli mmg aku xmampu ler

.:nhalilah:. said...

takpe.. verangan tu x kuar duit..

damien said...

Bagi saya pegi dubai 2 tahun. lepas tu kereta apa awak nak saya kasi

mummy_ayu said...

hai..ngidam keta pulak ker? he he he
tu la..kalu la hubby keja besar..bestnya..
tapi yg ada sekarang pun dah syukur alhamdulillah

Iela Fazielah said...

mummy ayu: betul tu... yg ada skrg pun dah syukur alhamdulillah...

Iela Fazielah said...

syana: tgk dah gempak grand livina tu.. kalau drive lg gempak kan>>> alahai.... bila nak dpt ni

Iela Fazielah said...

kak nhalilah: itulepasal.... sib baik xkeluar duit kan

Iela Fazielah said...

damien: xde makna... awak gi Dubai sy ikut.... i will follow u..... amik cuti tanpa gaji... snggup!

Related Posts with Thumbnails