Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

mood mentekedarah je arini..

salam hari selasa u ollss....
arini xde mood nak berblogging..
tp giler BW.... baca citer2 korang....
bc je.. tp xterreply kat n3.... sory ek...ada yg aku sempat aku reply le...

ni haa!
ari ni ai xposa... terbgn lewat...
sedar2 dah jam 5.56am.... xdann nak sahur...
mana tahan nak posa xsahur.. mau fengsan weh...
kang budak kecik dlm perut ni menari rap kang...
ala.. posa pun bkn posa ganti... posa ganti dah abis dah...
posa utk syfqah tgh exam....
moga syfqah dpt jwb exam dgn baik arini..

okle.. merapu la pulak kejap...
niha.. aku kalau xposa nafsu mkn mcm biawak..
semua nak telan..
pepegi td sanggup dtg awal semata2 nak bl n mkn laksa sedap
kat kedai De Ateh kat Sri Serdang..
yg xtahan tu..aku siap tapaukan syfqah roti canai lg utk mkn kat skolah
jgn cikgu Ainon marah dah.. siap nak cicah kuah dalca lg tu...

dah smapai opis mkn kopok la pulak..
kena pulak kakak opis aku ni jual kuih keria dgn badak..
pun sibuk bl gak... mkn sebijik je..

pastu buat lg susu anmum materna perisa coklat segelas...

tghari tadi sanggup menapak ke f/court kunun nak bl rangka ayam masak cili padi...
skali rangka ayam tu xmasak lg..
dah 2 hari aku ngidam ni....

last2 aku bl la lauk telur itik masak lemak cili padi, kacang botol goreng, telur masin 
eh ada lg..hati ayam, dan ayam goreng...amik aku...Rm6.50...
tp xpe janji puas mkn...

ptg ni keje lebih masa sikit...
nak mkn ape ye..

smlm heavennyer dpt masak ikan bawal taucu dgn tempe goreng & baby sawi masak sos tiram
paling heaven ari ahad aritu msak ketam lemak cili pdi...emmmmm..
meh cuci mata tgk gmbar yg sempt aku snap aritu ye...
ari ni xde gmbar..sowy

heaven dunia mkn sambal petai, kailan ikan masin, & gulai ketam....
kenyang ooooo...


inilah cerita mkn2 sepanjang beberapa hari ni ye...
dlm masa yg sama...still cuba control mkn...
takut next visit kena minum air gula lak..
4 hb 10 aritu gi checkup berat naik 3.9kg dlm ms sebulan ok...
nurse dah bg amaran dah...

4 comments:

MamaYatie said...

mmg heaven ni..berselera rasa tngk lauk ilah..heheee

3.9kg? manyak gaks tu..jaga kesihatan yer..

lydzar said...

wah wah seleranya...

tp time peknen mmg rasa nk makan semua je kan..kalau la orang boleh dimakan, ntah2 mmg teringin gak kot..hahahah

lydzar said...

wah wah seleranya...

tp time peknen mmg rasa nk makan semua je kan..kalau la orang boleh dimakan, ntah2 mmg teringin gak kot..hahahah

alyyani said...

lama x masak masak lemak ketam. lapo!

Related Posts with Thumbnails