Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

muka2 selepas bergelar ibu yg mengandung pada tahun ini

n3 pembukaan utk minggu ni..
kompilasi gambar2 muka sendiri selepas disahkan mengandung....
sila tgk jangn muntah udah le....hehe

muka sblm prggie..... 
dpt turun ke berat 64 kg dr 74 kg dlm ms 6 bln...awal Jun 2011


muka masih on diet 20.07.2011....
ms ni ingatkan sedang period n syafiqah 1st time warded @ H. Serdang


muka baru lepas 5 hari tau dah prengnent... 
ms ni dah 12 weeks... @ bintulu 1.9.2011...
br nak stat xdiet.. lg pun dah raya..... mkn jgn xmkn....


dalm tempoh sebulan muka dah kembang...

muka dah membulat prggie 16 minggu kat tony romas..

muka terbaru snap smlm.... preggie 18 minggu... 16.10.2011
mulut comot mkn eskrim Magnum.... (teringin nak mkn sbb tgk mummy ayu mkn eskrim ni)

tunggu ada 4 bln lg nak smapai ke 9 bln,,
mesti lg bulat n bulat mcm belon...
harap2 dapt kawal berat badan n x kena minum air gula...huhu


6 comments:

mummy_ayu said...

takpe..lepas bersalin nanti leh diet balik...confirm slim punya...

kasihibu said...

apapun tetap berseri mcm bulan gitu.. ;p
waktu mengandung pipi memang tembam kan?

lydzar said...

hhehe tak per lah kak. pipi kembang sebab ada isi kt dalam perut. tak yah diet2 dah..cuma kontrol supaya tak kena minum air gula jer la

Sidratul Muntaha said...

haah yer..
kan aritu gigih diet kan?
ahaha..
itulah..
silap gaya org pun ade isi jugak kot?!
ekeke..

Nadra Farissa said...

I think you are just glowing with happiness! sedap ya eskrem tuh.. hihihi

Cindyrina (The Princess) said...

janji happy....:)

Related Posts with Thumbnails