Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

mkn2 steamboat di Maeps...

smlm... lepas je bc n3 mamaYatie ke Maeps layan steamboat...
terus tekak kepingin rasa nak mkn steamboat Maeps lg....
terus call hubby tanya dia nak mkn steamboat x?
kalini aku lak belanja hubby...
lg pun murah kan....

siap la call Maeps tu takut tempat penuh mcm mamayatie pesan..
diaorg kata dtg je..
so.. lepas magrib jam 7.45 mlm...
stat kete terus pecut ke Maeps....

wah.. tempat mkn dah improve...
lebih bercahaya dan ramai org berbanding 1st time dtg dulu ms Maeps tu mula2 bukak


dtg2 mesti terus serbu tempat mknn dulu...
tgk2 makanan steamboat yg disediakan...
hmm.... nmpak sgt menarik..
seafood pun segar bugar...
ketam ada... kupang ada... kerang ada... udang ada..
sotong ada... daging ada.... eh macam2 la ada...
brg ala2 yong tau fu tu jgn cerita.. mmg semua ada..


gerai2 mknn lain pun byk...
ada eskrim... ada ABC...rojak...
malas nak citer... gi la tgk sendiri kalau dtg sini...

terus amik meja...
ha.... irfan...
tgk rupa dia... nampak kemas tak??
aku br je potong rmbut dia ptg tu...
skali papa dia balik... marah betul sbb mama irfan pepandai usik rmbut anak dia

ni lak...irfan
ele..suka syafiqah..

ini meja kami....

lepastu aktiviti berulang-alik mengangkut makanan puin bermula...
jam dah 8mlm...
pastu lupa lak nak amik gmabr...
mmg kaw kitaorg mkn seafood...
paling aku suka kat kupang dia...
berpuluh2 ketul kitaorg ulang amik n msk dlm kuah tomyam...
boleh kata semua mknn dia xde yg hanyir...semua fresh2...



ni je 1 pic teringat nak snap...
rupa hubby dok meratah kupang

kat Maeps ni ms aku dtg smlm...
makin mlm...makin meriah....makin ramai org..
mmg berbeza la berbanding bukak dulu...
mknn pun makin sedap..
cuma hubby dok komplen pasal kuah cicah dia je..
semua xmemenuhi selera dia..

last skali sbgi penutup...
mkn ais krim ramai2..

syfqah layan eskrim gak..
tp xbyk...sikit je.. kang semput pulak...
tp alhamdulillah... semua ok

hmm... esok gaji.... 
bestnyer...
oh ye.. ada sesapa nak gi maeps nak mkn stimboat meh la cuba..
harga pun murah...
Dewasa Rm19.90 je...
Kanak2 (5-12thn) RM 9.95...

so total mkn smlm cuma 51.75 je....

4 comments:

mummy_ayu said...

murah la tu...cedap tu..lama tak makan steamboat..

alyyani said...

jauh lagi berbaloi dari johnnys kan? officemate pun soh gi situ. bayar buffet then makan sampai muntah, kena gi gak la. tgk tempat pun menarik sgt. spacious!

Iela Fazielah said...

betul allya....byr murah mkn best..mkn jonny bape ketul sgt la mknn dia bg... gi pergi cepat...hehe

- dieyana - said...

murah la iela! dieyana biasa la, mudah terpengaruh tgk blog2 yang publish mkn2 nih. ni terpengaruh ngan iela pula...ahhaha. kalau beritahu suami ni, tak tau la....agak2 2 tahun lagi baru dpt mkn...hihkihkh....

Related Posts with Thumbnails