Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

cawan acopal PECAH!

adussss...
tak terkata bila tiba2 imran panjat kerusi n terus tarik cawan acopal
xsemena2..terus jatuh berderai cawan ku....



nyesal lepas pakai xcepat2 basuh n simpan balik..
kisahnyer... nak msk pulut ari ahad aritu lah...
aku suka sukat beras or tepung or wat soever kalau nak msk sesuatu yg menggunakan sukatan cawan menggunakan cwn minum kopi dr acopal ni...
so..bila dah sukat beras pulut aritu,
lepas sukat terus tinggal atas kaunter dapur tu...
sbb aku terus basuh beras pulut n masukkan dlm kukusan...

tetiba dgr bunya "PANG!"...tgk2 dah jatuh cwn tu...
dah jatuh boleh pulak imran ckp..."AWU....PE..WAT??"
owh anakku.... nak marah pun xboleh dah...
ntah apa dia cari smapai panjat2 kerusi...
sib baik ms tu dia tgh pakai selipar crocs br dia...
xle risau kaca pecah masuk kaki...

la ni... tinggal 5 bijik je cwn dia...
ni set acopal yg memula aku bl ms br kawin dulu..
siap main kutu byr 5 kali xsalah...

bunga ni xde lg dah dlm pasaran...
ms ni mmg tgh kemaruk kaler merah & putih yg aku angankan dulu...
sedih weh!




3 comments:

msredcheesecake said...

seb baik imran tak luka... takpe lah...redha je kepergian cawan tu...

Iela Fazielah said...

itulah....redhakan jelah,...yg penting anak selamat...

mummy_ayu said...

lama tu simpan...apa nak buat..dah sampai time dia..

Related Posts with Thumbnails