Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

preloved fareeda

dah lama teringin nak bl tudung fareeda lg...
 aku ada selai je dulu aku bl kat butik bangi tu...

tp bila tgk harga mahal rasa mcm sayang duit nak kuarkan..,
mcm jam tangan lain...sbb dia tahan lama... aku kan collector..kiki
tp tudung ni cepat lunyainyer,,,,
lagi kalau selalu pakai n xcermat ms basuh..
mcm aku basuh mmg hancus.. semua masuk mesin tp aku guna setting delicate la...n masuk net

baru2 ni tetiba jiran dok msg tanya kot nak bl tudung fareeda preloved dia.,,
kondisi mmg tip top la sbb dia kata dia jarang guna n ada selai tu xguna pun...
wangi ko tudung dia...siap simpan dlm tupperware
tudung aku pun x simpan dlm bekas..aku gantung je

aku mintak tgk dulu....
dpt je, acu2 n terus kenan...aku amik 2 helai...selai seratus je...
berbaloi la kan?
 tq my neighbour....

now aku ada 3 helai dah tudung fareeda....
(org lain ada 10-20 helai dah) kiki...
 aku ada 3 helai heboh sedunia.,,,well...mahal ko...
tudung ariani rm100 dpt 2 lai..kekadang..boleh dpt 4 dgn hrga rm100
tudung fareeda dpt satu dgn harga rm100 tu je w/pun preloved.....
kira mahal la tu...hihi

uat ms ni tudung ariani je aku ada byk,..
tp tu pun bl ms sale je.... berbaloi bl...kiki
ok...daaaa

my preloved fareeda collections.....

2 comments:

syawalsimpsons said...

kan kakak....fareeda ni mmg mahal..saya pon ada 1..tu pon lama gila tak pakai..last2 derma sajo kat mangsa banjir...giler baik suraya ni..hahahha..lama beli kakak...baru 2x kali...tahun 2011 beli

Iela Fazielah said...

mak ai...kamu derma dik....baiknyer.... kalau kamu jual preloved pun berebut org beli dik.....

Related Posts with Thumbnails