Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

my new camera: GOPRO HERO3+

salam semua...
dah jumaat dah harini...
mmg super bizi la..
ni pun cari ms nak mengarang..
just nak share camera yg aku mskkan dlm wishlist dr thn lepas...
tp br dpt nak blnyer...

tu pun lepas pikir 40kali.
dok jln2 sana sini tgk2 n rikki2 harga..
mmg harga dia xpernah berubahpun.. bkn ada less pun..LOL!
tp dok la berkira2 perlu ke aku bl..?
mcmmana dgn function dia...
long term punyer keputusan..
harga mahal ni...
sbb aku xpernah pun bl camera lebih RM1k ni...
aku dulu pakai camera compak biasa je...
la ni terus nak bl canggih2 ni...
lepas bincang2 dgn hubby....
dia kata ok la kalau aku nak bl camera ni...

so....ahad lepas...
aku jln2 ke mines...
then msk ke kedai fotokem ni..
xsangka lak now dia dah jual camera gopro
dulu dtg xde...
last aku jumpa kat sunway pyramid..
ko jgn la citer nape xpergi low yat...berlambak ada..
aku tau...tp aku xtersampai ke sana...
cari yg kat area rmh jelah..
nak bl online aku takut..
sbb kang byr mahal2...brg x smapai..duit burn..
ei...ngeri ko...
pada aku biar nak beli brg mahal2, cari n byr bila brg dah kat tgn...
tu aku punyer prinsip..
lg pun aku perlukan org terus ajar aku cr nak guna...
kang bl online satu keje nak godek sendiri kat youtube pulak..
mmg la bc manual tu standart...
tp kalau dah ada org terang n demo kan lg mudah disitu...

blk tu bc manual utk pemahaman lanjut.. betul x??


so..inilah camera nyer...
GOPRO HERO3+ 
harga camera sahaja RM1499.00
harga micro SD kad Rm150 utk 64g

ni aksi ms aku bl camera aritu...

unbox...

sesi penerangan n setting

1st time selfie..muka....xleh blah...
ni pakai remote..cina tu dok pegang camera...
aku bl sekali gopro tripod..original punyer jenama SP-Gadget


kunun2 nnt..kalau nak selfie leh la pakaikan....

then..blk la rmh...
dok merenung barang.. bukak satu2...
n...selfie lg...kiki

kepala xde aku blurkan sbb freehair disitu...kiki

wah..mlm tu...dok la selfie dgn anak2 pulak,,
tgk bilik aku....bersepah ko...
kertas2 lepas bc manual imran gi campak...


so far...
lom rasmi pakai kat luar lg..
semalam aku baru klik online beli case dia...
camera xde tmpat letak ni leceh..
xsuka simpan brg dlm kotak...
nnt dah samapi p.o.v case dia aku order online aku show off...k

insyaallah.... mlm ni hubby nak ke terengganu mencandat sotong...
aku nak suruh dia rasmi pakai..
nak tgk video dia candat sotong...
nak ikut xdpt... kang anak xde org nak jaga lak...haha
next week nak ke kuala gandah...
xsabar nak mandi dgn gajah pulak smbil rasmi si Gopro ni...ewah...


ok... pada yg nak tau tentang kamera gopro..aku
apakah itu camera gopro & kenapa anda perlu beli dan tidak patut beli...

next projek
nak bl brg aksesori utk kamera ni...
so////
this is my wishlist item utk aksesori gopro....

gopro case.... tp aku bl non ori punyer..


gopro charger n extra bateri


head stap


dan 



gorilla pod action tripod

mood: SUKANYE!!!!

7 comments:

Nad MamaZN said...

wahhh sakan la bergambar pasni :)

syawalsimpsons said...

banyak selfie lepas ni kakak

azraf said...

thanks for the review..
rase cm nk jugak...:)


http://blogberangan.blogspot.com/

budakbandunglaici said...

akak ada buat tutorial cara nak guna gopro tak? saya budak baru nak belajar guna gopro

tiga lalat said...

Salam. Hee bestnyer selfie dgn gopro.

Saniah Ahmad said...

Saya baru je beli tp x tau guna lg.. hero4.. tak tau klu selfie nk tekan yg mana sbb tokey tu kata hero 4 x guna remote..

Trendslink Store said...

Untung ler dapat beli Gopro. Kite ni pakai Xiaomi Xiaoyi je. Ok gak la kualiti video. Boleh support sampai 2K.

Aksesori GoPro, Xiaomi Yi, SJCAM dan Gadget - klik sini

Related Posts with Thumbnails