Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Pertandingan bowling tertutup bsmm cupm

hampir terlupa nak update pasal pertandingan bowling ni
aktiviti utk student bsmm chpter upm
pertandingan tertutup sebenarnyer utk ahli je
sedar2 dah nak abis sem dah utk semester ni

mostly mereka ni student yg aku ajar utk semester ni
asyik kelas je kan...
so..kita main bowling kasi release tension
bertempat di wangsa bowl IOI City mall
pada 27 Mei 2015 jam 8.30 - 11.30 mlm

seramai 60 org pelajar yhg terdiri dr ahli BSMM c UPM menyerti pertandingan ni
aku mmg bz betul minggu lepas...
tp demi bsmm.....tetap spend ms utk mereka
alhamdulillah...aktiviti berlansung dgn meriah

bergambar dulu sblm main


kami main 2 frame


aku pun xmau kalah suruh student snap gmbar
sbb aku bkn jenis main bowling punyer org
last aku main byk masuk longkang
xsangka mlm tu main dgn bebudak markah tinggi gak...haha

xlupa siap ada buat cabutan bertuah...
gembira betul bebudak

last sekali...
acara penyampaian hadiah...
penasiht persatuan yg lain xdpt hadir sbb kami tamat hampir jam 11 mlm
stat game pun lambat..dlm jam 9.15 sbb ada group buat event...
kena tuggu lama gak la

the best part...boleh kumpulan aku sendiri menang juara kumpulan...
mcm xcaya...hahatq la pd ahli kump...

majlis tamat jam 11.30 mlm...
bergambar sblm balik...

inilah gmbar kenangan dgn student batch legacy utk thn 2015...daaa

No comments:

Related Posts with Thumbnails