Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Akhirnya..... dapat jugak!!!

Emm.... dah lama aku ngidam nak beli bendalah ni..... aku tau pun lepas aku baca majalah Pa&Ma bln Jun xsalah aku..... nak kuar duit rasa sayang sangat..... mahal tu.... xpe, aku beli yg biasa2 je.... tapi bila pakai kejap je dah rosak..... pastu bergulung2 lak tu...... aku order lagi jenama yg lain lak.... alamak terkecik pulak..... cutting xbest langsung.... akhirnye pakai 3 x pastu xpakai lagi....

Last2 ku nekad.... gi ASB kuar duit simpanan utk beli bendalah ni... (er utk mkluman dah 2 bln aku xde gaji ye.. cuti half pay... tp byr sana sini tinggal ckp belanja jek... uwa..uwa...) dengan lafaz Bismillah..... jam 11 pagi hari Isnin aku klik pada web Bengkungmoden.com utk beli Bengkung Moden 4 panel siap gel Sirih Emas n sehelai nursing Bra...... pastu klik lak kat CIMBcliks transfer duit kat Pn. Fazidah....

tik...tok...tik...tok... ms berjalan..... kul 10 pagi esoknye hari selasa dtg la abg Pos Laju kat ofis aku (aku xkeje lg tp saje jek lepak kat ofis) bwk brg yg aku nanti-nantikan....

Horei!!! akhirnya aku miliki jua dirimu wahai Bengkung Moden ku.....

Inilah bungkusan pos laju yg telah robek ku kerjakan..... dan barang2 yg kuterima...siap ada sup ikan haruan lagi tuh...

And seriously.... memang best pakai bengkung moden ni...... yg pertama support habis kat perut aku yg dah kena toreh dulu (ceaser)..... rasa kejap je perut ni..... pastu support lemak2 ku yg kat belakang dari pinggang ke punggung...... xde lagi nampak spare tyre kat pinggang ku.... kena pulak letak gel sireh emas yg panas berapi nie..... lg cepatlah perutku kempis dan lemakku terbakar...... bra dia pulak mmg best n selesa... kira mcm pakai korset la tp nak pakai 1 minit je.... tak susah...

so.... pada kwn2 yg rasa nak kuruskan badan dgn cepat n nak cutting balik lepas beranak ni.... cubalah bengkung moden ni... boleh klik kat sini..... nak tau lebih lanjut boleh bc testimoni pengguna kat blog Mama Modern..... serious ni sbb b4 aku pakai bengkung moden ni aku pakai gel sireh emas je... kesan penurunan saiz amat ketara.... w/pu xpakai bengkung moden tp pakai bengkung biasa (jenis strap on)... lepas 3 bln bersalin aku dah boleh pakai jeans Levi's (original tau) aku yg lama saiz 32 (kalau seluar lain saiz 29....).... Levis aku ni low waist cutting tau!!!

Aku mcm korang tau... bukan pregnent anak sorang tau... tp kembar.... mmg lepas beranak aritu perut aku mengelebeh giler...... aku pakai gel sireh emas ms hari ke 14 lepas luka bedah dah sembuh.... jadi cubalah ye.... sekadar nak kongsi pengalaman n rahsia turunkan berat badan...

Sekian....

5 comments:

NURADILLA AZIZAN said...

wah ni kena beli gak ni mmndangkan dilla pun czer..lehla pkai bju kebaya balik..dilla skng pkai yg skrap 2 jer..tp leh tahan gak regenya...huhu

Iela Fazielah said...

ha cuba lah... klik kat banner sbelah tu... mamamodern....

nza said...

kak nza ada gak beli bengkung yg ada nano tu...bolh thn hrganya ttp mcm xde kesan jerr...lemak dh tepu kot...hi,hi,hi...bazir duit jerr...

Iela Fazielah said...

entah la kak.... agak nye pakai bengkung je mmg xcukup kot... pekata akak pakai dgn gel sireh emas ni.. manatau berkesan... hehehe

sumysya said...

memang pakai bengkung murah cepat rosak..baru pakai 3 kali da kuar dawai/plastik...hermmm..tgok rege tu x tahan...tp tk pe la kan...kena korban duit utk sihat & cantik...lepas 14 hari da sembuh luka kat kulit yer??? ingatkan x leh sapu pe2 kat perut sbb czer..

Related Posts with Thumbnails