Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Merdeka Belly Contest



Sekarang ni nampaknye sume org suke buat contest dan suke masuk contest.....macam aku..... bagus...bagus..... mungkin aku pun patut anjurkan 1 contest gak nanti...hehehe..... tp sblm tu aku nak join contest anjuran CikMin.... bertajuk Merdeka Belly Contest..... contest ni sdg berlansung dengan meriahnye hingga 31 Ogos 2009 (dah nama pun merdeka belly contest kan... sure la sampai hr merdeka).... jom join ramai2 pd ibu2 yg sedang atau br je melahirkan cahya mata.... mcm aku....

Jom tgk syarat2 penyertaannye:

1)Peserta hanya dikalangan Blogger yg preggie2 and new mummy yg baru melahirkan pun buleh..sila jadik Follower jika belum okeh...paksa neh..huhuhu. - Dah jd Follower dah...

2)Copy Logo kt atas tu dan backLink Entry ini(mcm kt sidebar CikMin tu), letakkan di sidebar blog ANDA dan paksa lagik.. - dah copy pun

3)Linkkan blog ini didalam link list/bloglist ANDA. - dah Link dah....

4)Sila ambil gambar Belly ANDA dan buat Entry Khas di Blog ANDA menggunakan tajuk MERDEKA BELLY CONTEST dan JGN LUPA tinggalkan Link Entry ANDA di komen box CikMin dibawah entry ni..supaya senang CikMin dan CKjunior nak wat sport check nnt..disamping tu cite la sket kan..perasaan ANDA ketika itu..tak susah kan..hehehe... - Dah settle pun

- Ini gambarnye.....





Cerita tentang gambar ni.... inilah perut ku yg besar memboyot semasa aku mengandungkan anak-anak ku -si Kembar Iman (2nd pregnency)... masa ni aku sedang mengandung 6 bulan ++ (28 minggu) ... ke dua2 picture ni diambil masa pertengahan bulan 3 tahun ni.... perasaan aku amatlah gembira dan bersyukur kerana xsangka aku mengandungkan anak kembar..... tambahan pula aku mengandungkan sepasang kembar.... seronok bangat!!!!

walaupun perut besar aku tetap aktif sehingga aku terpaksa MC hampir 2 bln sebelm terpaksa melahirkan sikembar ni semasa usia kandungan ku 33 minggu....



5)Tarikh tutup pada 31 ogos 2009 ini..dan 1(SATU) pemenang akan dipilih melalui Cabutan Bertuah..pemenang akan diumum pada tarikh yg akan diumumkan nanti..mungkinkah ada pemenang ke-2 ke-3..kita tgk dulu nnt wokey... - Wokeh!! Dah siap......


Semoga aku berjaya.....



3 comments:

CikMin said...

ok pass!cikmin dah view...gud luck ye mama irfan...eh..sama la anak kita...

Iela Fazielah said...

ok tq CikMIn.... cepatnye terjah!!! org tgh edit2 lagi tadi nih.... hehehe... wish me luck!!!

nza said...

good luck....n slmat brpuasa..

Related Posts with Thumbnails